Hey Meiden, Zo negatief als dat ik een maand geleden was over de bevalling enzo zo positief ben ik momenteel... Ik kijk zo uit naar de bevalling en ik kan niet wachten tot ik die kleine in mijn handen heb, ik weet dat het best pijn zal doen maar ik heb het er voor over ik ben nu echt op het punt dat ik het allemaal zo langzaam vind gaan en dan zeker als die kleine lekker aan het schoppen is in mijn buikje ik kan hem namelijk nu ook zien als ik naar mijn blote buik kijk... hebben julllie dat ook al? En hoe kijken jullie op dit moment tegen de bevalling aan ? Liefs Chantal
Bij mij zijn de gevoelens nogal dubbel. Het ene moment kan ik niet meer wachten, en zie ik niet tegen de bevalling op. Dan denk ik: ik heb het er allemaal voor over! En, door de bi waar ik ontzettend veel last van heb. Vaak heb ik zo'n pijn dat het van mij wel op mag schieten, dat de weken maar omvliegen. Maar het andere moment zou ik bijna in paniek raken, dan vraag ik me af hoe ik die ooit eruit ga krijgen en of ik ooit weer normaal word Ik zie mijn buik ook al een aantal weken bewegen, is echt grappig. Of ik zit te lezen, dan schopt ie gewoon het boek/tijdschrift de lucht in. Of mijn vriend als die ligt te luisteren
Uhmm.. Ik moet nog wel een tijdje zwanger zijn. Ik heb al een bevalling achter de rug, en weet hoe het kan gaan. Elke bevalling is anders dus ik verwacht ook niet hetzelfde. Ik kijk er niet tegenop. Van mij mag de tijd ook sneller gaan!
De bavalling, mmm wil ik nog liever niet over praten. Vind het best wel eng. En hoor zo veel enge verhalen over de bevalling. Die ik niet wil horen. Hoor ook alleen maar negative verharen. Terwijl het vaker goed gaat dan verkeerd toch? Maar ik kan ook niet wachten tot ik ons kindje er is. Lijkt mij wel mooi als het kindje net er uit is en dan op je gelegd wordt. Allemaal zo dubbel, ik zit een beetje tegen de bevalling op maar vind het ook weer leuk/fijn als het kindje er is.
Na twee geweldige bevallingen kan ik niets anders zeggen dan dat ik er mega zin in heb! Dat moment dat je kind op je buik gelegd wordt.. geweldig! Ik kan nou al niet wachten, en ik ben pas op de helft
Hallo allemaal, Ik kan ook niet meer wachten tot onze zoontje er is. Ik zit nou echt de dagen te tellen, ben zo benieuwd naar onze kleine wonder. Wij hebben 3d echo laten maken en daar zie je een beetje hoe hij eruit ziet, maar is toch ander. Ach ja ik heb zoveel weken gewacht nog 7 weken en 4 dagen kunnen er ook nog bij. Ik wil ook niet dat hij te vroeg wordt geboren. Niro
Heel vreemd is dat ja. Mij is het ook al opgevallen dat mensen op een gegeven moment de meest vreselijke bevallingsverhalen vertellen. Nu zeg ik daar wat van omdat het idd niet leuk is om te horen. En je hebt gelijk het gaat vaker goed dan fout.
Heel fijn om te lezen dat er ook mensen zijn die niet meer kunnen wachten... Leuk hoor ontdekken dat je zwanger bent.. misselijk zijn .. je beeb voelen...en met haar spelen... MAAR ik ben net over de helft en zou willen dat hetnu veilig in de wieg lag..! xxxx
Weet je wat ook zo erg is dat ik mijn Tasje al klaar hebt staan met alle spullen die je nodig hebt om in het ziekenhuis te bevallen want ik wil zooooooo graag gaan bevallen ... Vind het alleen zo gek dat toen ik 20 weken zwanger was dat ik heel erg tegen alles op keek en dat dat nu helemaal is omgedraait, ik heb thuis ook die documontaire op dvd die je wel eens bij Discovery hebt waarin je stap voor stap kunt zien hoe het babytje groeit en dan zie je aan het einde die vrouwen bevallen en dan moet ik gewoon janken omdat het zo mooi is hahaha lachen he?!
Ik kan ook al bijna niet meer wachten. Ik word elke ochtend wakker en dan denk ik: zou het vandaag beginnen? Maar dat gebeurt natuurlijk niet... Maar ik ben nu zo nieuwsgierig naar de kleine dat ik liever vandaag dan morgen zou bevallen. En wat de nare verhalen betreft; daar luister ik liever ook niet naar. Niemand kan voorspellen hoe jouw bevalling zal verlopen en het helpt niks als anderen je alleen maar zenuwachtig willen maken. Ik heb er zin in en ben er helemaal klaar voor!
ben erg benieuwd hoe het gaat zijn, kom maar door met die bevalling... en graag zo snel mogelijk, voordat er "noodgrepen" moeten plaatsvinden..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg tegen de bavalling op zie... Tuurlijk wil ik graag mijn kindje en kan ik niet wachten tot het er is, maar het is zo verschrikkelijk dubbel! Als ik aan de bevalling denk, slaat me de angst om het hart... Nee, voorlopig kijk ik zeker nog niet naar de bevalling uit... Wel naar ons kindje!
Ik kijk nu wel uit naar de bevalling maar aan de andere kant ben ik ook weer bang....bang of de bevalling wel goed zal verlopen of ik t allemaal wel aan kan. Maar waar wij echt naar uitkijken is naar ons kleine meisje...hoe ze straks op mijn borst ligt, hoe ze in haar bedje ligt.... daar kunnen wij echt niet op wachten. We zijn nu al aan t aftellen maar hoe dichterbij t komt hoe enger ik t ga vinden de bevalling.!
bij mij begint het oook langzaam te kriebelen maar meer naar hoe de beeb er uit zal zien en wat het is natuurlijk,het belangrijkste is dat hij of zij gezond is. liefs mariska
Aan de ene kant kan ik ook niet wachten aan de andere kant vind ik het ook zo heerlijk om zwanger te zijn! Die mooie dikke buik, het gevoel dat er leven in je groeit, ik vind het helemaal geweldig! En natuurlijk straks het moment dat je eindelijk je kindje in je armen mag nemen, wat lijkt mij dat fantastisch zeg! Maar aan de andere kant ook wel weer een beetje eng...wat zal er allemaal gaan veranderen in ons leven? Kunnen we dat allemaal wel? Wordt het wel een gezond kindje? En dan slaat het weer over in vreugde! haha... Zullen de hormonen wel zijn! haha...
Dat heb ik ook ja... het is niet dat ik alleen naar de bavlling uit kijkt maar gewoon het feit dat je dadelijk die kleine eindelijk kan vast houden... wat moet dat gevoel mooi zijn zeg En ja die vragen die jij stelt heb ik ook in mijn hoofd zitten... Mijn kleine wonder komt er bijna aan moet er gewoon van janken hahahah leuk joh die hormonen Zullen de hormonen wel zijn! haha
Bij mij wisselt het nogal hoe ik tegen de bevalling aankijk. Soms als ik het even niet meer zie zitten met zwanger zijn, denk ik: "KOM NU ALSJEBLIEFT" Dan ben ik dus hartstikke ongeduldig en wil ik dat de kleine nu alla minute komt en ben ik ook helemaal niet bang voor de bevalling. Andere momenten ben ik juist wel bang en wil ik helemaal niet meer bevallen.....