Hier meestal van de h&m ze zijn snel kapot tussen mijn benen, ongeacht het merk dus dan maar goedkope broeken
Nooit problemen met de push up skinny jeggings van de h&m. Moet wel echt dat model hebben, andere modellen gaan snel lubberen. Only vind ik alleen fijn met taille maten. Maten S/M/L van broeken zitten echt niet goed. Verder nog op zoek naar een fijne high waist broek. Zo te lezen is levi's fijn maar €100 voor een broek vind ik best veel haha. Misschien eens de sale in de gaten houden.
De Lynn heeft vrij veel stretch, ik vind wel dat er bij g-star erg veel variatie zit in de maatvoering, zelfs van hetzelfde model, ik heb namelijk 2 Lynns maat 29die aan de strakke kant zitten en echt skinny zijn, terwijl ik ook een lynn heb die te ruim is en meer slim dan skinny (wel ook een 29). Dus wel handig om meerdere maten te bestellen en op de foto’s te kijken of ze ook echt skinny vallen . En misschien heeft bij g-star ook de lengtemaat invloed op de breedte, g-star valt vrij lang, de ruime is een lengte 32, die eigenlijk wat te lang was voor me en de andere zijn lengte 30 (bij andere merken vaak te kort voor mij).
Ziet er goed uit, welke maat is dat en hoe lang ben je? Ik probeer even in te schatten hoe die valt, ik heb nog nooit een CK jeans (of andere kleding denk ik) gehad. Deze is toch mid waist? Zelf vind ik high waist niet fijn zitten namelijk.
High waist was ook niet besteed aan mij, dit is idd een mid waist maat 31/30. Korte pootjes en iets te zwaar XD