Ik ben niet super dik ofzo, maat 42, maar ik sta voor geen meter met een skinny jeans. Toch zie ik vaak wat vollere vrouwen met een strakkere broek lopen en dat staat dan wel leuk. Wat is het geheim? Ik wil nl. ook een leuke, hippe broek dragen!
Misschien ligt het eraan wat je er voor schoenen bij doet en wat je erop draagt? Ik heb ook maat 42 (bijna 40 nu, ben wat aan het afvallen) en ik draag ook gewoon skinnyjeans! Maar ligt denk ik niet per se aan je maat, maar aan je figuur? Ik heb zelf bvb lange benen, dta is zeg maar het slankste deel bij mij Ik draag er vaak leuke pumps onder, ook weleens ballerina's, en een leuk/fleurig /kleurrijk shirt met vestje of colbertje erover.
Ja dat kan ook Maar 'waar' staat hij dan niet? Te strak op heupen/ kont? Onevenredig verdeeld? Kleinere maat van boven dan van beneden nodig? etc etc
Ik heb ook maat 42, erg ronde Antilliaanse billen (en verder een oerhollandse meid) en zweer bij de Levi Bold Curves.
Ik heb maat 44 en draag ook gewoon skinny's. Wil zelfs geen gewone broeken meer, liefst alleen nog maar aansluitend. Vind dat slanker staan.
Ik heb juist dunne benen... Zelf vind ik een skinny jeans dan ook niet staan. Ik ben er te dun voor... Dan krijg ik echt van die kippepootjes
Sowieso ziet nauwsluitend er slanker uit dan wijd... Maar ik denk dat het vooral mis gaat op het oment dat je eruit ziet als een rollade... En lange benen zal ongetwijfeld in het voordeel werken. Maar liep vandaag achter iemand die (met dit weer ook nog) skinny jeans droeg. Met uggs, strak shirtje en een trainingsjack. Sorry.. Maar dat kan ECHT Niet
Maar waar vinden wij vollere dames leuke skinny jeans? Ik heb vanmiddag 6 winkels gehad van duur tot goedkoop, maar nergens te vinden! Dus iemand tips??
Mja ik waag mezelf er niet aan... Vind het niet mooi uitkomen. Zit me net te bedenken dat ik altijd het gevoel heb dat ik dan overal zo breed ben... Misschien is wat meer vorm in je benen wel het punt? Ik heb altijd A la bellybottoms.. Maar dan wat gematigder. Minimaal bootcut liefst wijder.
Skinny boot cut is 100 % beter dan skinny ( dus op de kuiten iets uitlopend...) En tip: Levi's. Niet ideaal, maar beter dan de meeste merken,..
Bij Jeans Centre van Garcia Ik haalde ze daar ook altijd toen ik maatje 42 had (nu nog trouwens) Moeder heeft maat 34/30 (maat 44/46 ofzo?) en daar staat een skinny van Garcia super bij! En ik vind ze leuk met hakken. Met bijv UGGS lijken je benen korter waardoor je benen in een skinny ook dikker lijken
Ik ben ook wat voller, vooral ook billen en bovenbenen, maar ik heb er ook geen problemen mee. En ik koop ze gewoon bij de H&M of Only. En draag ze of met pumps of hoge laarzen met hak. Vind in een skinny jeans juist mooi als je wat kont heb, dus zeker wel bij de vollere vrouwen mooi hoor.
Ik haal al m'n skinny's bij de Levi store. Ik heb wat dikkere bovenbenen en daar pas ik de broeken altijd. Ze hebben ook stretch skinny's dus die rekt gewoon mee.