Ik kan ze niet aan... ik heb voor mijn taille maat 44, inmiddels 42 denk ik, nodig enmijn benen zijn slanker, die kan ik nog in een maat 38 stoppen! Heb het al vaak geprobeerd, maar hij is of niet skinny of ik ben bij mijn buik een rollade! Nu is mijn buik eindelijk bezig te verdwijnen dus ik hoop het van de winter of volgend jaar ook aan te kunnen!
Ik heb juist altijd wijde broeken aan, omdat ik stevige benen heb. Misschien toch eens proberen. Zijn er hier geen meiden die hun skinny jeans ff willen showen ?
Volgens mij gaat het niet zo zeer om welke maat je hebt maar dat je de juiste maat broek uit zoekt zodat je geen rollade wordt. En ook je maat wil niet veel zeggen, de ene maat 40 is de andere niet.
Ik ben sinds een paar maanden ook aan de skinny.. Dacht dat die nooit geschikt waren voor mij. Heb na afvallen inmiddels weer maat 42 nu en wilde toch een skinny hebben. Veel merken geprobeerd, maar de meesten zaten bij mijn (stevige) bovenbenen goed, maar bij mijn knieën veel te los en onderaan mijn kuiten ook weer te los. Uiteindelijk een broek van supertrash geprobeerd.. Nou echt hoor. Wat een heeeeerlijke broek! Wil er het liefst nog meer van, maar vind ze nogal duur alleen.. Maar ik kan ze zeker aanraden!
Oja, ik heb ook die van only aangehad, maar daarbij zag je echt elk putje (en spatader) zitten. Verder zat die wel lekker. Maargoed, bij die van supertrash zie je helemaal niets van dat alles.
Nou.. hier dan maar een foto van mij met een Garcia skinny jeans toen maatje 42. Zit wel strak gegoten haha, maar als ik toen wijdere modellen aanhad voelde ik mezelf steviger
ik heb ook dikke benen en mijn favo broeken zijn mijn skinny broeken, koop ze altijd bij c&a ow en laatst voor de gein 1 van de action voor 10 euro meegenomen die is ook wel mooi
Denk dat ik dan toch maar eens bij de C&A ga kijken. En die van Levi's lijkt me ook wel wat. Ik ga de merken opschrijven en binnenkort dan toch maar weer eens passen en hopelijk krijg ik er meer in dan alleen mijn voet .
Ik heb van de week een mooie skinny bij Bristol gekocht, en geen buikribbel omdat ie wat hoger zit, dus geen heupbroek.
Die heb ik ook en is echt mij favo broek! O en ik heb dus ook gewoon maat 42. Zeg maar zo, die dikke kont heb ik toch, dan maar gewoon in iets wat ik leuk vind
ik denk misschien dat je alleen ZELF denkt dat het niet staat, ik heb persoonlijk nog wel in maatje 44 ermee gelopen, ik combineer het met wat losjes boven, jasjes zijn altijd leuk en dan een leuk gekleurd schoentje (pumps, sandaaltje maar ook kort laarsje of iets) Ze hebben fijne bij de H&M die hebben ook een extra hoge taille dus bieden wat stevigheid" LOL het is geen superfoto, normaal heb ik meer tuniekje of zo erop maar dit is een maatje 42 ongeveer...
ik heb maat 36-38 maar mag van manlief geen skinny's aan, hij vindt dat bij niemand mooi Ik heb ze wel maar hij ziet liever rechte broeken, die trekken boven- en onderbenen wat meer in verhouding. Ikzelf vind het ook niet bijzonder mooi en je ziet er de gekste schoenen onder (Uggs, nikes,...) Qua maat maakt het weinig uit, de een kan het aardig hebben met maat 42plus, de ander ziet er niet uit met maatje 34. Het zal vast iets met uitstraling te maken hebben. Een ding staat voor mij vast, er zijn mooiere dingen op de markt geweest
Precies, ik heb ook een zgn. zandloperfiguur maar heb het gevoel dat mijn taille verloren gaat met een skinny. (zelfde maten en lengte als jij). Voel me ook veel lekkerder in een bootcut en vind het ook stoerder, puur omdat het niet "in" is
lekker boeien wat mijn man vind, wat weet die er nou van LOL die heeft echt niets over mijn kledingkeuze te vertellen... anders liep ik heel de dag in sportbeha's en bloemetjesjurkjes (dat vind ie mooie haha, niet de combinatie maar de items apart) Je kan het op zoveel manieren dragen, ik vind een rechte jeans zo saai, juist de afwisseling is leuk, de ene keer bootcut, de andere keer een skinny dan een keer recht (al heb ik die maar eentje)
Plaats volgende opmerking alsjeblieft goed (ik val namelijk op mannen en dan zelfs nog alleen die van mijzelf ) Maar dat vind ik nou echt een mooie simpele maar sexy outfit! En die ronding vind ik juist mooi in die strakke broek!
Ik reageer ook ff en val ook op mannen . Dit staat je super goed en inderdaad sexy! Welk merk is dit?