Ik heb een spijkerbroekenprobleem Ik draag graag skinny jeans, maar welke ik ook koop: ze zakken altijd af waardoor ik zo'n "losse" afgezakte kont krijg. Echt heel irritant. Als ik zo'n broek koop zit ie perfect, maar de dagen erna zit ie steeds wijder en losser. Ik wil gewoon een mooie skinny die strak om m'n billen blijft zitten (en liefst een beetje hoog in de taille zodat je met bukken niet gelijk je bilspleet ziet) Een riem gebruik ik al trouwens... Welk merk raden jullie aan?
Replay Luz Hyperflex. Echt, beter worden ze niet. Ik heb er nu 3 en heb al mijn andere jeans de deur uitgedaan. Simpelweg omdat de rest "ruk" zit nu ik deze ontdekt heb https://www.replayjeans.com/nl/shop/product/luz-hyperflex-skinny-jeans/962
Ik heb vaak tzelfde probleem maar heb nu n goede gevonden: de uptown pushup skinny van de mango. Gisteren gekocht en vandaag de hele dag al aan en zit nog perfect! Heb er meteen 1 bijbesteld ( zijn nu 28 euro bij t prijzencircus) En de taille is aan de achterkant wat hoger dus ideaal! Verder heb ik van tally weijl een paar goede skinny broeken die goed blijven zitten. En niet duur!
Mooi die broek van replay!! Ik vind ze van villa ook lekker zitten!! G star heb ik ze ook van maar die kan je ook maar 1 dag aan
Broeken van de h&m, die van 9,95 en 19,95. Ik ben altijd erg kritisch (beetje lubber na een dag dragen en ik heb meteen een hekel aan de broek want daar koop ik m niet voor..) maar die van de h&m (niet alle hoor) zitten vaak lang, heeeeel lang, perfect. En voor dat geld kun je het gerust eens proberen
Ik heb ook voor t eerst een skinny van de h&m met high waist die super zit! Wel Megastrak trouwens maar hij zit echt lekker. Zijn skinny's trouwens niet weer 'out of fashion'? Hier is bootcut weer helemaal 'in', in Nederland niet? Toen ik nog in NL woonde kocht ik trouwens alleen maar Esprit broeken met hoge taille. Die zaten zó lekker
Ohhhh die broek ziet er echt top uit, maar allejezus wat is ie duur joh Wel bedankt voor de tip. Ik ga hem onthouden!
Ik heb dat ook... Heb een shaping jeans van h&m maar ik moet het steeds hijsen! Ik durf echt geen broek meer te kopen
Kijk eens bij Zalando. Ik koop daar altijd de broek van Only en dan het type "ananmoon". Broek met 3 knopen,iets bredere band boven. Hij zit super mooi en zakt niet,door de bredere bamd heb je niet direct een bilspleet in het zicht.ONLY ANEMONE - Slim fit jeans - dark blue denim
Die van mango ziet er idd ook goed uit. Helaas is alles bij de v&d al uitverkocht verdorie! Even kijken waar ze hem nog meer verkopen.
Ik heb ze van Pieces. Heel hoge taille (waardoor je gelijk 2 maten slanker lijkt ) met knopen en een rits, maar ik heb ze al 2 jaar dus weet niet of dat model (of iets soortgelijks) er nog is.
Ik ben overgegaan op de jeggings ipv gewone skinny jeans, zitten veel beter, hogere taille en zakken echt niet af! Heb er nu 1 aan van clockhouse (c&a), heerlijk
Topshop Jamie jeans! Je weet niet wat je overkomt, joh Ik dacht, daar pas ik maar met één been in en die taille is te hoog, maar die broek vormt zich volledig naar je lichaam! En blijft zelfs na veelvuldig wassen nog steeds mooi.