27 weken zwanger en kan een discotheek nog?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eerstexmama21, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    hooi,

ik ben nu 25 weken zwanger en ga nog wel eens stappen maar dan in kroegjes..bij mij in de stad..en nu ben ik mee gevraagt om over 2 weken mee te gaan stappen met een club vriendinnen..maar het plan is om naar een discotheek te gaan in hardewijk..zou het nog kunnen met 27 weken of zou het slecht of gevaarlijk zijn?
    hoop dat iemand antwoord heeft..!

x

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik deed dat niet meer op dat aantal weken.
    maar als jij je er goed bij voelt,waarom dan niet ;)

3. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ja hoor, waarom niet?

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

zolang jij voelt dat jij dat aankan,. dan zou ik het gewoon doen.. zolang je een beetje oplet,.. is toch niet erg om plezier te maken

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ik zou het niet doen..
    Wat moet je nou doen in een discotheek?
    Het is druk,dronken mensen die echt geen rekening met jou houden of je buik niet eens zien..
    Die dr tegen aan kunnen stoten!
    Ik zou als je nog behoefte heb om uit te gaan het lekker bij kroegjes houden!

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ga misschien a.s. zaterdag uit, ook naar een discotheek.

Maar de vraag is of ik het uberhaupt wel trek, ben ook best snel moe in de avond en om daar nou tot 04.00 uur leuk te staan doen...hahaha :) Betwijfel het.

Ik zeg JA, mijn lichaam zegt NEE.

7. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Tuurlijk kan dat, misschien vindt de baby de muziek wel gezellig ;)
    Als jij voorzichtig doet met je buik zou dat toch geen kwaad moeten kunnen.

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hm nou ik zou het niet doen. de kleine hoort ook al die beats, vooral de lage dreunen. ik heb wel eens gelezen dat ze dat niet zo fijn vinden.

9. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    We hadden met oud en nieuw feest bij familie en de kleine had duidelijk last van de harde muziek. De kleine bleef schoppen, draaien. Me buik werd hard en kreeg krampen. Dus ik dacht; nee dat kan niet.. De kleine kan geen last ervan hebben, want het geluid word toch gedempt?!? Dus ging ik effe in een andere kamer zitten, werd alles normaal. Bleef ie stil. Ik weer de kamer met harde muziek in; werd de kleine opeens weer onrustig en kreeg ik weer harde buiken. Ik heb het een aantal keren geprobeerd en steeds hetzelfde. Bij me andere zwangerschappen had ik geen last ervan. Maar nu blijkbaar wel. Dus ik doe het persoonlijn niet meer!

Liefs Jeanney

10. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier bij vorige zwangerschap ook wel gedaan. Als jij je er fijn bij voelt, gewoon lekker doen. Veel plezier alvast!

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou het ook niet meer doen.de kans dat je kleine er hinder aan ondervind is er en daarbij lopen er genoeg malloten rond die geheel onder invloed zijn en niet eens in de gaten hebben dat je zwanger bent.
    er word tegen je aan gelopen je word echt niet anders behandeld en dan heb je nog het euvel dat als je moe bent je niet even snel kun gaan zitten waarmee je weer riskeerd flauw te vallen met alle heisa er omheen

12. kiim88

kiim88 Lid

16 jul 2008
    52
    0
    0
    Helpende in de Ouderenzorg
    Heino
    Ik ben vorige week nog wezen stappen.. Je moet gewoon goed uitkijken. Ik moet dan wel zeggen dat ik niet echt de avond van mn leven had omdat ik alles meer in de gaten aan het houden was dan dat ik lekker aan het dansen was. Maar zolang jij nog zoeits hebt dat je het nog wel aan kan dan moet je het gewoon doen! Als je het niet wil of je lichaam wil niet meer dan is het heel simpel dan moet je het gewoon niet meer doen.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt..
    Liefs, Kim

13. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik ben al sowieso tijdje niet meer geweest, omdat ik te moe was en te veel last van mn buik en rug had.. Met oud en nieuw zouden we gaan, maar in de stad was het simpelweg uitgestorven, dus zijn we bij vrienden thuis gebleven...

Maar als ik nog een keertje zou gaan voor de bevalling en dat kan best, dan ga ik alleen als mn vriend er bij is. Hier is het vaak nogal een agressief zooitje en mn vriend kan dan een beetje extra voor me opletten. Met mn vriend weet ik zeker dat er niets tegen mn buik zal komen ofzo.

Maar inderdaad, die laatste avond, volgens mij rond 21/22 weken was ik toen, was ik vooral op aan het letten en verder kon ik er niet echt meer van genieten ofzo hoor.

Van harde muziek wordt deze beeb alleen maar rustig, of hij lijkt af en toe een zacht schopje te geven op de beat ;) Maar niets wat er op lijkt dat ie het echt onprettig vindt, en dat merk ik bij andere dingen wel. Vuurwerk vond ie te hard bijvoorbeeld niet fijn :p Dan schrok ie af en toe.

14. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Waarom zouden er nu ineens constant mensen tegen je aan duwen enz? Als ik uitga heb ik daar geen last van hoor, dus waarom zou dat nu wel ineens zijn als ik zwanger ben? Gewoon goed uitkijken

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Je bedoelt; de dreunende herrie! Reken maar dat een baby van 27 weken daar last van heeft, las er laatst nog iets over; harde geluiden zorgen voor stress bij de baby.

16. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik zou het na wat ik gelezen heb niet meer doen...
    Het schijnt helemaal niet goed te zijn voor de kleine in je buik om tijdens je zwangerschap naar house party's en discotheken te gaan... Ze kunnen door de harde muaiek in de stress schieten!

Ben zelf paar weken geleden nog op stap geweest en de kleine van mij schoot helemaal in de stress van het harde lawaai! Ben er een paar dagen goed misselijk van geweest..

Maar de keus is natuurlijk aan jou... als jij je er goed bij voelt om het wel te doen waarom dan niet?!

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik zou het proberen, maar met een slag om de arm, zeg maar. Er rekening mee houden dat jouw baby het misschien niet prettig vindt en dat je dan weg zou kunnen als je weg zou willen. You won't know till you tried it, toch?

Persoonlijk hoop ik toch wel dat mijn kind tenminste van muziek houdt, ik ben een echte muziekliefhebber hoor! Ik ga vast oefenen en zet de radio lekker hard :)

18. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ik heb het toen ik zwanger was van lyana één keer gedaan, en eigenlijk viel dat best mee, ik kon wel gaan zitten de muziek stoorde haar blijkbaar niet...

zij kreeg althans geen stress van luide muziek, in de auto (met speciale installatie) speelde mijn vriend altijd loeiharde muziek... nooit iets van ondervonden :)

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik zou dat nooit doen, zoals eerer gezegd, mensen botsen tegen elkaar op, sigarettenrook, te harde muziek, ocharme die baby!

20. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Jahoor, waarom niet? Als je je er goed bij voelt en geen alcohol drinkt zou ik het gewoon doen, ik ga ook nog wel eens uit.. en heb nooit het idee dat m'n kindje onrustig wordt van de muziek ofzo

Deel Deze Pagina