Ik zoek me rot voor ons smalle meisje maar kan helaas niks vinden! Overal lees ik hema nou niks gevonden Misschien heeft iemand nog broekjes liggen voor leuke prijs?? Ik hou me aanbevolen. Alvast super bedankt.
Bij hm.com daar koop ik ze ook zijn super!.Je heb helemaal spijker, of met spijker harten stukken op de knieen erg leuk. Staat erop denk ik als tregging/jegging of gewoon bij broeken. Maar zeker ff kijken zijn echt heel fijn. Ik heb ze neit meer maar wel in 92 mocht je intresse hebben 2 of 3.
Noel@ Maatje 92 is misschien iets voor toekomst geen idee hoe hard ze nu gaat staat al tijd stil qua groei. Hoeveel zou je ervoor willen hebben? Bedoel ik vind ramp om die dingen te vinden dus kan maar beter inslaan wat ik dan tegen kom Red88@ Ja die had ik ook gezien helaas niet meer in haar maatje. Misschien in de winkel nog wel ik zal binnekort snel gaan kijken bedankt!
Sorry voor latere reactie, Ik kan op moment maar 1 broekje vinden. Zal nog eens verder kijken. Denk dat ik hem in een envelop wel kan verzenden, dus porto kosten 2,50 en voor broekje ja... geen idee zeg eens wat...
Die jeggings van de h&m hebben geen knoopsgatelastiek en zijn nog best wijd van boven. Hier zakken ze hopeloos af bij dochter. Die van red88 zijn wel goed strak en zitten wel goed hier.
Van Benneton! Hele fijne broekjes!! En bij de Zara, ook altijd leuk. Benneton koop je o.a. bij de V&D en bij de Bijenkorf. Zara kun je ook online bestellen. Echte aanraders, zitten mooi en blijven mooi.