Skinny jeans voor hele tengere meisjes

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door lovemy2kids, 16 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.182
    8.907
    113
    Helaas... Ze past er drie keer in. :oops:

Had twee broeken van Cars mee besteld die wel goed zitten, dus niet helemaal voor niets besteld.:roflmao:

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hier een meid met lange benen en ondergewicht.

Indian Blue jeans heb ik skinny's van en die zitten goed. Wel duur maar ik koop ze voor haar en dr zus kan er ook nog in daarna.
    Sommige skinny's van Vingino idd (heb er eens een tregging van gehad).
    En shoeby heeft er soms wat bij.
    Ook zeeman wil nog wel eens lukken maar de kwaliteit is beduidend minder.

Als ik iets heb gevonden dat goed past koop ik weleens een extra of alvast in een grotere maat.

Paardrijbroeken vinden is nog een groter drama.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.182
    8.907
    113
    @DeeLighT: Voordeel met paardrijbroeken is wel dat de stof vaak zachter is en het knoopsgatelastiek wat strakker daardoor minder storend is (als in: zit minder snel niet meer fijn) én vooral ook dat ze lange sokken en laarzen of chaps aan hebben, waardoor een (of twee of drie ;)) maten kleiner minder een probleem is. :roflmao: Hier hebben ze in de ruitersportzaak over het algemeen trouwens ook mooie smalle broeken. :) Ik weet het niet meer 100% zeker, maar volgens mij was het deze die mijn dochter eens had: https://horseshopinternational.nl/voor-de-ruiter/ruiterkleding/paardrijbroeken/kinder-rijbroeken/harry-s-horse-rijbroek-youngrider.html

DeeLighT vindt dit leuk.
  4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Ik heb deze eens besteld en die was te wijd. Misschien moet ik idd een of twee maten te klein nemen.

Heb nu voor de zomer de rijlegging van decathlon en die is wel fijn.
    Voor de winter een doorgeef van onbekend merk maar die past nu haast echt niet meer.

Deel Deze Pagina