7 maanden en al 4 maanden ziek,zwak misselijk

Discussion in 'Baby en dreumes' started by miss geul, Dec 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    begin september heeft mijn zoon een griep te pakken gehad.
    daar hadden we neusspray en hoestdrank gekregen.
    sinds dien is mijn zoon bijna constant verkouden schommelt in zijn temp en vaker hoesterig ed.

nu weer vrijdag avond besloten dat we maandag toch even naar de huisarts gaan ivm aanhoudende verkoudheid en wisselende temp.
    maar nu sinds zaterdag weer veel huilen erg onrustig en hangerig en veel hoesten. vandaag weer heel de dag een temp van 39 graden met zetpil elke 6 uur. hij rateld heel erg met ademen en huilt hart verscheurend.
    ik ga maandag naar de huisarts maar nu zat mijn vriend ja misschien brochitis na dat opgezocht te hebben op internet ben ik er zeker van dat dat het niet is maar wel lees ik vaak terug normaal bij kinderen langdurig verkouden, soms hoestjes ed.

ik moet er trouwens wel bij zeggen dat hij al vanaf 11 weken naar de opvang gaat.

is dit normaal of niet?

groetjes wendy

2. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Duidelijk dat je mannetje niet lekker in z'n vel zit. Ik zou idd maandag terug gaan naar de huisarts. Tot die tijd je kleintje lekker bij je houden als hij dag wil. Mijn zoontje van 8.5 maand is ook verkouden geweest was een ramp. Veel huilen slecht slapen noem maar op. Ook hartverscheurend huilen, m'n man is zelfs om 02.30 s'nachts met hem gaan wandelen omdat hij niet wilde slapen. Weet dus hoe pittig het is. Beterschap!

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    racegirl ik was net van de nachtvoeding af, maar vannacht kwam hij en hij was gelukkig tevreden met de fles, had zelf was alcoholische versnaperingen op dus geen borst gegeven.

dat hartverscheurend huilen vind ik vreselijk

4. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Ja ik dus ook kan het niet aan horen. Mijn zoon krijgt de laatste weken eigenlijk standaard weer een nachtfles. Voor die tijd altijd doorgeslapen maar de laatste weken is het bal... Ik geef er maar aan toe

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    hier was de nachtborst net weg, maar nu komt die weer terug denk ik.
    zometeen even wakker maken voor de voeding en tempen om te checken en anders een zetpil geven om zijn spiegel stabiel te houden.

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    net de huisarts gebeld, en vandaag om 12.20 kan ik langskomen.
    ik ben benieuwd wat daar uit komt.
    vandaag is de koorts weer weg en hij ligt weer te kletsen.

7. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Hier precies het zelfde verhaal heb hem toen iom ka en kno van kdv gehaald gaat wel een stuk beter maar wel veel verhoging koorts. Mijn mannetje is nu 27 maanden en het is helaas nog steeds niet helemaal weg. KA denkt dat hij gewoon vatbaar is voor alles wat er rond gaat. Hij heeft periodes gehad dat ie elke twee weken koorts kreeg dan was het weer twee dagen goed en gingen we weer verhogen. Nu toevallig 3 weken een nette temp gehad maar nu sind een paar dagen gaan we weer verhogen.

We hebben wel puffers gehad via de KA maar die lossen het probleem niet echt op. Heb vorige keer temp lijst bijgehouden van de 30 dagen 10 onder de 37.6 10 tussen de 37.7 en 38. en 10 boven de 38.1

Groetjes kim

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    wow kim dat is best heftig dan, weten ze een oorzaak behalve het vatbaar zijn?
    hoe los je dat nu dan op met opvang?

9. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Ze zijn er nog steeds niet achter maar hij groeit goed ontwikkeld goed doet goed. Doordat hier gelukkig niks achter blijft is het moeilijk om aanknopings punt te vinden. Verder is hij nooit echt gevaarlijk ziek dus tja. De opvang hebben wij opgelost doordat ik maar ''s-avond ben gaan werken. Dus als mijn man uit zijn werk komt ga ik werken. Niet gezellig maar wel functioneel.

groetjes kim

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    oke, ik ga zo naar de huisarts ik ben heel benieuwd wat die te zeggen heeft.
    met name het vele hoesten en er echt in blijven hangen soms.
    en krijsen alsof hij ergens pijn heeft baart mij zorgen.
    van het weekend hoorde je hem helemaal ratelen met ademen.

als het alleen verkouden is doet het mij minder pijn.

11. Blije Door

Blije Door Actief lid

Apr 10, 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Wat vervelend voor je kleintje!!

Is dit begonnen na bijvoorbeeld een vaccinatie? Misschien kan je eens langs een homeopaat om te kijken of het daar aan ligt. De weerstand wordt naar beneden geknald door een vaccinatie en als het op blijft stapelen kan het lichaam van je beeb het niet meer aan.

(zeg dit niet om een weer een hele discussie over vaccineren op te starten, ik denk ik oplossingen)

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

Feb 26, 2012
    2,587
    0
    0
    blije doos, het is sinds september.
    en toen had hij de griep.

maar nu we zijn bij de huisarst geweest.
    hij heeft 1 vuurrood oor en 1 lichtrood oortje.

het is dus oorontsteking wat de oorzaak is.
    nu antibiotica en 2 soorten neusspray en als dit niet werkt moet ik over 1 week terug komen.
    nu ligt hij weer in bed met koorts

groetjes wendy

Share This Page