Na een kastopruiming van mijn dochter heb ik een hele hoop kleding die haar te klein is. Alle kleding is schoon en netjes! Maat 62 * 3 Rompers met korte mouw * 1 Romper met spaghetti bandjes * 4 Shirts met lange mouw * 1 Jurkje * 2 Broekjes * 1 Trui * 1 "Onderbroek" met roesjes Voor dit pakket vraag ik 10 euro, exclusief eventueel 6,75 verzendkosten.
Maat 68 * 3 Sweaters/vesten met capuchon * 11 Shirts met lange mouw * 2 Shirts met korte mouw * 3 Blouses met korte mouw * 1 Trui * 4 Broeken * 5 Rompers met korte mouw Voor dit pakket vraag ik 20 euro exclusief eventueel 6,75 verzendkosten.
Maat 74 * 3 Rompers korte mouw * 4 Rompers met spaghetti bandjes * 2 Topjes * 4 Shirts met lange mouw * 8 Shirts met korte mouw * 1 Blouse met korte mouw * 2 Leggings * 1 Broekje * 2 Zomerjassen * 1 Jurk * 1 Tuinbroek (kort) Voor dit pakket vraag ik 20 euro exclusief eventueel 6,75 verzendkosten.
Maat 80 * 1 Spijkerjas * 1 Spijkerjurk * 2 Leggings * 1 Shirt met lange mouw * 2 Shirts met korte mouw * 1 Sweater/ vest met capuchon * 1 Paar dikke Winnie the Pooh sokken Voor dit kleine pakketje vraag ik 7,50 exclusief eventueel 6,75 verzendkosten.
En ik heb nog meer op Marktplaats gezet. Advertenties van Kim uit Almelo , Overijssel - Marktplaats.nl
En er is nog meer bij gekomen... o.a. Fischer Price geluid sterenhemel Kleine TV 3 Rib Tuinbroeken voor een meid, 2 x 104 en 1 x 110 2 Zwemringen 2 Omslag/wikkeldoeken 1 Hemeltje
Pakket maat 74 is gereserveerd! De speelkubus en de nachtkastjes zijn verkocht! Kom op dames, wie maakt me los? Voor een ander goed bod mag het ook weg!