in 2008 ongeveer heb ik een hele reeks knuffels bij kruidvat gekocht. tijgertje, pooh, knorretje en de E-oor. nu heeft mijn zoon tijgertje als zijn knuffel gehouden maar valt bijna van narigheid uit elkaar. iemand enig idee?
Ik lees mee, ook hier tijgertje uit 2008 en deze is ook niet meer zo nieuw. Ben al eeuwigheid op zoek.
ik heb zo geen foto bij de hand, hij ligt nu in bed bij Hidde, mijn zoon. Ik zal er morgen even een foto van maken.
Wat dom van me, ging er zomaar vanuit dat het om het tutdoekje ging, daar was ik dus naar op zoek. zal even voor je zoeken, misschien vind ik nog wat
haha maakt niets uit vind het allang fijn dat je meezoekt! nee, helaas dit is niet dezelfde..... laatst heeft een kennis van mij dezelfde gezien op een rommelmarkt, en NIET meegenomen.... stom! we zoeken gewoon vrolijk verder!
kijk eens op deze site, ik heb er mijn pooh tutdoekje gekocht, ik had er maar 1, was nergens te vinden. OOk uit die collectie van 2008 van kruidvat. Ze hebben tutdoekjes en ook knuffeltjes die erg lijken op jouw tijgertje. Ik heb bijna dezelfde als jij. Babykleding Disney - babykleding , disneykleding speelgoed, knuffels, tutlappen van disney . Ze hebben goede en snelle levering.
hoi, is tijgertje inmiddels al gevonden ? Ik heb een site gevonden. Misschien is jullie tijgertje hier te vinden PictureTrail: Online Photo Sharing, Social Network, Image Hosting, Online Photo Albums succes !!
Ik heb bij mij in de buurt een zaak, die verkoopt oude spullen van het kruidvat, die ze niet meer verkopen. Daar zag ik laatst deze knuffel volgens mij. Als iemand hem nog nodig heeft, pb me, ga er volgende week heen
wat lief dat je voor me kijken wilt!!!! ik heb hem namelijk nog steeds niet gevonden, en zou het heel erg fijn vinden! waar is die winkel? groetjes