Ik heb op Marktplaats ondertussen echt mega veel staan waar ik graag van af wil. Hierbij de link naar al mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Binnen alle advertenties kan je heel makkelijk zoeken naar maat, soort kleding, merk, etc. Ik zal hieronder even een opsomming geven van wat er allemaal staat: Jongens winter- en zomerkleding maat 50 t/m 104 (van sommige maten, maar enkele stuks) Hierbij moet je denken aan de volgende merken: Mexx, Esprit, Pointer, Petit Bateau, Prenatal, Nijntje, Friendz, Little Star, Name It, Villa Happ, Ralph Lauren, etc. Ook heb ik nog wat schoentjes in verschillende maten, bijvoorbeeld leuke zomersandalen, maar ook leuke groene kaplaarsjes. Het ziet er allemaal nog splinter nieuw uit!!! Meisjeskleidng maat 92 t/m 140 (nog niet alles staat op Marktplaats en volgt nog) Dit is vooral H&M, maar ook nog wat andere merken. Het zijn allemaal laatste stuks waar ik graag vanaf wil en het betreft zomer- en winterkleding. Speelgoed Houten inlegpuzzels, rupsxylofoon, trommel, etc. Ook kom ik hier om in de knuffels welke weg mogen voor 50 cent per stuk!!! Bijvoorbeeld: Bob de Bouwer knuffels, etc. Boeken Kijk voor alle titels even op Marktplaats, maar een kleine greep uit de lijst: Virginia Andrews, Jill Mansell, Karin Slaughter, etc. Boeken mogen weg vanaf 0,50 cent t/m max. 1 euro. 15 DVD's voor 21,50 euro Diverse genres en het gaat om de volgende titels: - The Weddingplanner; - Scooby Doo; - Sword Fisch; - Gone in 60 seconds; - James Bond, tomorrow never dies; - Dr. Dollitle; - John Q; - Training day; - One Night ad McCool's; - The Texas Chainsaw Massacre; - Hide and Seek; - Fire on the Amazon; - Shouf Shouf Habibi!; - 2 films in 1: Tanguy en Absolument Fabuleux; Daarnaast nog twee dvd's van de populaire serie Friends, seizoen 9 en 10. Doe een bod! Videobanden GRATIS ongeveer 60 stuks!! Ook hier alle genres, maar over het algemeen redelijk bekende films. Ook zitten er nog een aantal Disney videobanden bij. De videobanden mogen worden opgehaald in Den Haag of ik kan ze ook opsturen. De verzendkosten bedragen 12,20. LP's Hier heb ik nog best wel wat van en mogen tegen elk aannemelijk bod weg. Huisraad Een leuke fotolijst, diverse schaaltjes, waterkoker van Philips, senseo koffiezetapparaat, vazen, schilderijen (stilleven), hanglamp en wandlampje, kleine televisie, etc. Alles werkt nog prima en is onbeschadigd. Dameskleding maat XS t/m XXL Hiervan heb ik nog een heleboel op Marktplaats staan en vul ik vaak tussendoor nog aan. Misschien zit er wat leuks voor je bij! Ook heb ik nog leuke tassen van, bijvoorbeeld: Bjorn Borg, Friis Company, Diesel, etc. En verder staan er ook nog een aantal mooie pashmina!! Hartstikke leuk als sjaal voor de wat koudere dagen. Herenkleding maat S t/m XL Ook hiervan heb ik nog het één en ander op Marktplaats staan. Misschien zit er wat leuks voor je mannetje bij! De volgende merken bied ik aan: Jack Jones, Replay, G-sus, etc. Trouwpak Cossmo maat 50 (staat gelijk aan maat L) Een mooi bruin trouwpak in maat 50 welke bestaat uit: een pantalon, colbert, gilet, overhemd, stropdas, bijpassende riem, bijpassende schoenen en mooie manchetknopen. Alles is in één koop aangeschaft bij het Bruidspaleis in Den Haag en is dus perfect op elkaar afgestemd.
Nee ik weet het marktplaats geeft niet al mijn advertenties wanneer je op mijn link klikt. Even de lijst opzoeken........
- Jill Mansell, Millies flirt; - Jill Mansell, Niet storen; - Schaduwen in de tuin (de inleidende roman op de Dollanganger serie); - Bloemen in de wind (het 2e deel van de Dollanganger serie); - Als er doornen zijn (het 3e deel van de Dollanganger serie); - Het zaad van gisteren (het 4e deel van de Dollanganger serie); - Bernlef, De pianoman; - Tim Krabbé, Een tafel vol vlinders; - Daphe du Maurier, Rebecca; - Ian Rankin, Schuld & Boete; - Theo Thijssen, Kees de jongen; - Maeve Binchy, Zilveren bruiloft; - Joanne Harris, Chocolat; - Elizabeth Bevarly, Vertrouw op mij; - Linda Lael Miller, Voor galg en rad; - Michael Crichton, Sfeer; - Nancy Taylor Rosenberg, Mijn wraak zal zoet zijn; - Tess Gerritsen, De chirurg; - Claire Rainwater Jacobs, Het spijt me, mam; - Jan Willem van de Wetering, De verdachte Verheugt; - Jack London, The call of the wild; - Edgar Allan Poe, Tales of Mystery and Imagination; - Paul Zindel, Confessions of a teenage baboon; - Jan Terlouw, Pjotr; - David Ramus, Dief van het Licht; - Gonzalo Lira, Tegenspel; - Clive Cussler, Vuurijs; - Rita Spijker, Kreukherstellend; Daarnaast nog een aantal sportgerelateerde boeken, hierbij de link naar die advertentie Marktplaats.nl > Diverse sport gerelateerde boeken!!! - Boeken - Sport
VERKOCHT: - Boeken Virginia Andrews; - grijze pyama maat 74/80; - paarse trui Miss Etam, maat L; - geel truitje Wonder Woman, maat S; - witte rok Steps maat 38; - jurkje Only maat 38; GERESERVEERD: - spijkerjurkje met ballonrokje maat 98/104; - zwart/zilveren truitje maat S; - blauwe spaarpot leeuw van de Postbank; - 2 vestjes Vero Moda maat M;