Te koop: Bekkenband merk: Serola maat: L 3 keer gedragen ivm bekkenklachten. Na rust zijn de klachten verdwenen en aangezien ik nu verlof heb heb ik hem ook niet meer nodig. Ik zou er graag 25 euro voor willen hebben. De nieuwprijs was 48,75 Bieden mag natuurlijk ook maar dan graag via marktplaats: Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Groetjes Lysanne
ik zoek met spoed een bekkenband. maar weet niet of maat l een goede maat is voor mij. hoe weet ik dat? prijs is + verzendkosten?
Je moet dan waar de band komt te zitten meten de L kan je dan gebruiken van +/- 95 cm tot 120 cm Mocht je hem willen hebben voor 25 euro dan is dat incl. Verzendkosten! Groetjes Lysanne
heb je er toevallig ook nog de gebruiksaanwijzing bij of niet? kga ff meten of ik die band kan hebben maar reserveer hem maar alvast voor mij.
Heb de gebruiksaanwijzing niet meer bij de volgende link zie je de gebruiksaanwijzing online.... http://www.medipreventiecentrum.nl/serola.pdf?vid=X Groetjes Lysanne