tot welke leeftijd kruikje snachts?

Discussie in 'Verzorging' gestart door muizz, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames..

ik heb een dochtertje van bijna 3 weken oud.
    ik maak na de fles van 11 uur altijd nog een kruikje voor haar, maar ik was me nu aan het bedenken tot welke leeftijd dat dit moet en aangezien het koude weer?? is het met kruikje niet te warm?

mijn andere dochter is van maart dus die had al heel snel helemaal geen kruikjes meer...

groetjes muizz

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ons meisje is nu 4 dagen oud en heeft geen kruikjes nodig gehad.
    kruikjes hoeven niet meer wanneer de kleine zichzelf goed op temp kan houden.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.009
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou gewoon een paar keer haar temperatuur opnemen na een slaapje. Als haar temperatuur goed is, zou je het eens zonder kruikje kunnen proberen. Dan ook weer tempen natuurlijk. Dan zie je gauw genoeg of ze zonder kan.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier doe ik het af en toe nog, als het 's nachts echt koud wordt.
    Mijn kleine weegt al meer dan 6 kg, dus ze kan zichzelf goed warm houden.
    Maar merk gewoon dat als ze het 's nachts koud heeft, ze eerder wakker wordt en dat ze met een kruikje net wat langer doorslaapt.

5. fafje

fafje Niet meer actief

Ik heb het gebruikt tot zoonlief een echte regelmaat in slapen kreeg...tot 2,5 mdn ofzo...badje, drinken en dan in een lekekr warm bedje...

Nu slaapt ie al als ie zn bed voelt, dus kruikje is niet meer nodig...

6. tulip

tulip Niet meer actief

meisje kon zich heel slecht warm houden (dysmatuur), met een maand of 2 was de lichaamstemperatuur stabiel en ben ik gestopt. Ze ging wel ineens slecht slapen en na een week weer begonnen met de kruiken, ze sliep veel beter, had het dus gewoon koud. Ik ben uiteindelijk dus pas met 4 maanden gestopt.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.009
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik hang trouwens het slaapzakje wel over de verwarming, zodat zoonlief in een voorverwarmd bedje komt.

8. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Wij gebruiken na de eerste week al geen kruik meer, nu mag de airosleeper weer in bed :p

Zolang je kindje zijn temp. goed vasthoud hoef je geen kruik meer te gebruiken. Zelfde geld krijgt je kindje het anders veel te warm

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

nooit gebruikt... geboren in augustus en mei :D

10. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Ik verwarm nog steeds het bedje voor (ook overdag, trouwens). Vindt Julian heerlijk!

11. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Elke avond geef ik Fiona nog een kruikje, slaapt ze toch rustiger en langer door.

Liefs en suc6

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier ook nog een lekker kruikje voor de nacht, en als ze in het badje is geweest verwarm ik haar kleertjes ook nog voor...
    Volgens mij is het vooral nu het koud buiten is heerlijk...

Deel Deze Pagina