Meneer is bezig met zijn vierde kiesje, maar lijkt hier toch wel flink last van te hebben in tegenstelling tot de andere drie. Overdag lijkt er weinig last van te hebben, maar s'nachts is het DRAMA! Hij word zeker twee tot drie keer wakker. En wil dan ook alleen maar weer slapen met wat te drinken. Door al dat drinken raakt zijn luier lekker vol, dus halverwege de nacht word hij weer wakker omdat hij verschoont moet worden. Het is nu al de derde nacht op een rij dat hij een zetpil krijgt en dan valt hij rustig in slaap. Ik voel een puntje onder zijn tandvlees zitten, dus ik hoop dat dat kreng snel door is en mijn mannetje dan even wat rust kan krijgen. Vind het zo zielig en ben zelf ook onderhand wel op .
Misschien handig om 's nachts een grotere luier aan te doen? Scheelt misschien weer een keer wakker worden. Tja, verder helaas uitzitten. Hier ook drama met de kiezen (overigens de tanden ook), dus ik leef met je mee!
Hier vooral met de middelste kiezendrama's gehad.was niet te genieten en continue oorpijn.Uitzitten helaas!!.