ik heb nog de draagzak van mijn oudste,een stevige babybjorn..maar zij was in de zomer geboren wat vinden jullie? kan ik de kleine in de draagzak doen over mijn jas heen als ik de oudste van school haal (10 min lopen) normaal gaat ze gewoon in de kinderwagen of fietskar. Het is niet bepaald lekker weer ..geen idee hoe ze daar nu inzit jasje aan mutsje op?
Heerlijk juist met dit weer. Dikker vestje of jasje aan met muts! Over jouw jas. En niet vergeten, lekker warme sokken of slofjes. Beeb heeft het heerlijk warm tegn jou aan, en kan heus wat wind en water hebben. Daar wordt ie niet ziek van, alleen van een virus of bakterie. Doen dus, en genieten! liefs, zus
Dank je wel..wel warm genoeg dus zo tegen mijn jas? ga ik het straks eens proberen want vind het zelf ook fijn die draagzak ze heeft nu een majo aan..zal dr maar wel een broekje over doen?
ik deed het zelfs vaak niet superdik aangekleed en dan onder mn jas lekker knus maar meeste mensen hier doen het gewoon goed aangekleed over hun jas
ook in dit jaargetijde dus? Het past niet onder mijn jas haha ik heb een lange dikke winterjas,ziet er erg vreemd uit zo..ach hoef geen modeshow te lopen als die kleine het maar fijn heeft!
Van mensen die in een rolstoel zitten hoor ik dat het met dit weer super koud is zonder deken. Als je beweegt heb je het veel warmer. Ik denk dat het voor een kindje in de draagzak ook niet zo fijn is nu. Met een maillot? Ik denk dat je van jezelf moet uitgaan. Zou jij nu in een maillot op een terrasje gaan zitten? Ik ben zelf deze week nog wel buiten geweest met dochter in de draagzak hoor, maar dan onder mijn winterjas die ik nog bewaard heb van de zwangerschap. Die jas kostte me een tientje bij de Zeeman. Je kan ook een speciale voetenzak bij de draagzak kopen, maar die vindt ik persoonlijk te duur. Wie weet kan dan marktplaats helpen. Liefs, Breña
aaahhh hoezo beinvloedbaar dank je wel voor je reactie hoor! nu twijfel ik wel wat,er zit allebei wel wat in vind ik,ze zit lekker dicht tegen me aan (zou haar mailot onder een broekje doen hoor) maar idd ze hangt wel stil... Heb hier nog niemand zien lopen met een draagzak/doek nu . mmmmmm ....
Heeejjj dat wist ik niet dat er voetenzakjes bestonden voor de draagzak.. Wilde al zelf wat freubelen er voor. Mn man heeft gister Wendy mee genomen naar de winkel in de draagzak. Niet al te dik jasje aan, majootje en broekje en slofjes. EN n goeie muts want t waaide nogal en dat bolletje heeft wel wat haar (naja wat...t is gewoon n hippie met dat haar zo ongeveer ) maar t waait zo koud over dat bolletje dan en ze is geen wind gewend (in de kinderwagen ligt ze lekker beschut nml) Maar dat ging dus erg goed. Ze heeft het merendeel van de tijd lekker rond zitten kijken. Hij mocht alleen niet stil gaan staan
dus jou man was de hele tijd aan het rondhupsen? (en die van mij heeft ook al zo'n hippiekapsel ) ik zal een googelen,ik kende die voetenzakjes ook niet..!
Babybjorn heeft van die speciale zakken voor over hun draagzakken zijn volgens mij iets van 39 euro. Zijn van fleece dus lekker warm. Wij zijn van het weekend met de sneeuw nog met Inge wezen wandelen in de draagzak met daar over de voetenzak. Inge wel lekker warm aangekleed (majootje, broekje, een lekker dikke jas en muts op) Ze hangen natuurlijk wel stil in zo'n draagzak dus koelen toch wel af maar als je niet te lang gaat dan moet dat best kunnen, lijkt mij.
Ja hupsen op en neer wiegen, lopen en weer terug lopen met spul in je hand waar je de ingredienten van leest (hij is allergisch voor vanalles en nog niks nml) Had er wel bij willen zijn had ik wel eens willen zien Mn jongste zoon was erbij en die vond het nogal grappig iig! (en die van jou heeft of meer haar of t is door dat t donkerder haar is maar wow! Wat een harig bolletje Die van Wendy zijn errrrg dun en gewoon weinig maar best lang...2 cm over dr kraag in dr nek...zit geregeld n klitje in ) Oja en hij had dr wel in zn jas zei hij net. Dus jasje, majo en broekje en slofjes en dan de beentjes in zijn jas weg gestopt...Zou willen dat dat in mijn jas paste
mmmmmmja das past bij mij dus ook echt niet hoor,die zwangere buik ging nog maar dit dus niet! Ja ze heeft een beste bos haar,erge verrassing,wanmijn oudste was helemaal kaal! Ben er dus nog niet uit wat ik doe vanmiddag haha..het is niet zolang hoor,dus als het te koud blijkt te zijn heb ik dat snel genoeg door..
wij hadden ook de voetenzak van babybjorn. Was maar 39 euro, Misschien beetje prijzig maar meer dan waard! WE hebben onze kleine de hele winter, weer of geen weer in de draagzak gedragen. Erik had dan een mailot onder zijn broek en sokken en sloffen aan. Jasje en mutsje op. Heerlijk vond ie het en had het nooit koud! Zelfs niet in de sneeuw
Dank je voor je reactie! zal er eens serieus over nadenken...misschien vind ik er wel een hier op de site? pssssttt heb jij hem nog?
Ik heb een slaapzak gekocht bij de prenatal waarvan de het onderste deel ook kan omritsen dat je twee pijpen er in hebt. Pfffff, duidelijke zin he. Anyway, het is dus gewoon een slaapzak voor nog geen 20 euro, en heerlijk warm. Ze draagt hem ook in de maxo cosi.
wat een handige tips zeg Ik deed altijd een maillot onder de broek en dan nog sokken, vooral die beentjes die eronder uti bungelen leek me zo koud. Nu gebruiken we de draagzak niet zo veel meer, maar als we gaan wandelen krijgt ze ook een maillot onder een broek. Wel gedoe hoor, dat omkleden, maar het is lekker voor zo'n beebje he! Mijn dochter vindt het nog steeds fantastisch!
Die hoezen voor de babybjorn zijn zo`n 40 euro. Ik heb hem ook en vond het superfijn. De zat er lekker warm onder/in