nou wij nog steeds niet. hadden eindelijk een reactie op een bieding gisteravond. dat ze het pak aan ons wilde overdoen. wil ik vanmorgen het geld overmaken kijk ik op me mail voor de gegevens staat er een nieuwe mail. ja ik heb een hogere bieding gehad dus moet jullie helaas teleurstellen. lekker aso vind ik dat , bleeehhhhh.
@ Danjo; dat is mooi, gelukkig hebben jullie er eentje gevonden! @ blup; dat vind ik echt belachelijk. Jullie hadden toch een mondeling overeenkomst? Vervelend!!
Blup al bij scapino gekeken? en c&a? maar lekker aso idd pfff Bij scapino waren ze hier niet meer in de goeie maat maar mischien bijjullie wel waren 40 euro bij h&m 30 en c&a 25 maar die vond ik niet zo mooi
Gisteren zijn ze weer binnen gekomen bij de hanstextiel, blauwe en roze skipakken (tuinpakachtigmodel) met bijpassende jas van maatje 68 tot 86 Groetjes
Ik heb een jongensskipak van H&M maat 74 te koop. Is uit de collectie van vorig jaar, petrol/wit/grijs geruit. ik moet nog even een foto maken. Is weinig gedragen. Iemand interesse?
die hebben ze ook nu bij de hanstextiel, skibroeken jongens en meisje van 92 tot 110-116 print en effe 24.99