Ons zoontje gaat redelijk goed slapen soms heel even mopperen, maar valt vrij snel in slaap. Maar nu wordt hij meestal na een uur wakker en huilt dan ik loop dan naar hem toe en geef hem zijn speentje en valt weer in slaap. Nu zeiden ze bij babymassage dat het beter is dat de kleine zichzelf weer in slaap krijgt. Maar als ik hem laat huilen is hij helemaal klaar wakker en slaapt niet meer. En vind het moeilijk hem te laten huilen. Weet niet zo goed wat ik hier mee moet doen.
volgens mij doe je het super hoor! je kent je eigen kindje het beste en als je zeker weet dat als je hem laat huilen, hij dan wakkerder wordt, geef je hem toch lekker zijn speentje?
Cailan word ook vaak na een uurtje alweer wakker en moet dan huilen. Ik laat m altijd liggen (tot 15 min) en dan valt hij meestal al heel snel in slaap, na 2-5 minuutjes) en dan slaap hij zo nog 1 a 2 uur. Laten huilen kan heel moeilijk zijn maar het is soms wel nodig! Wij haalden hem ook altijd uit bed met als gevolg een heel humeurig kind. en nu we hem even laten huilen is hij veel vrolijker! overigens sliep hij ook altijd met speen hoor, en nu met zijn duimpjer
Doet mijn dochter nog steeds, volgens mij vallen ze in een diepe slaap en schrikken daar van. Ik geef ook altijd speentje en dan slaapt ze weer verder. Als ik r laat huilen word ze juist helemaal wakker en overstuur.
Senne wordt ook na 3 kwartier meestal wakker, en voorheen sliep hij dan niet meer, ook niet met speen. Nu slaapt hij sinds 2 weken op zijn buik overdag. Hij wordt evengoed na 3 kwartier wakker, dan geef ik hem opnieuw het speentje en hij slaapt vervolgens nog 2 uurtjes meestal. Lijkt mij geen probleem hoor, om de speen te geven. Sommige kindjes hebben gewoon een beetje hulp nodig met het opnieuw inslapen. Wat je niet zou moeten doen is hem uit bed halen en mee naar beneden nemen. Als hij wakker wordt en met speen niet meer wilt slapen halen ik hem uit bed, hou hem een tijdje op de arm ( vertellen en of zingen, beetje wiegen ) en als hij weer rustig is leg ik hem terug in bedje. Ik blijf ten alle tijden op zijn kamertje en waag twee pogingen. Slaapt hij daarna nog niet dan neem ik hem mee voor een flesje als hij die wilt. Dit werkt eigenlijk altijd wel tegenwoordig.
Dit herken ik ook hoor! Isa huilt bijna niet, maar als ze in haar bedje huilt (dus echt huilt, )dan hoef ik haar niet te laten liggen, dan maakt ze zichzelf alleen maar overstuur. Als ik haar dan even vasthoudt, gaat het beter en valt ze vanzelf in slaap. Ook merk ik dat als ik 's ochtends boven nog allerlei dingen doe (douchen, stofzuigen) dan wordt ze ook rustiger en valt ze uiteindelijk vanzelf in slaap. soms heeft ze ook een "zeur" huiltje (korte huiltjes) en dan laat ik haar wel even gaan, dan stopt ze vaak ook wel vanzelf. Groetjes
amy heeft het inderdaad ook, eerder haalde ik dr altijd uit bed, maar dan is ze zo vervelend omdat ze eignlijk nog moe is. nu valt ze steeds vaker zelf weer in slaap. jammer genoeg wil ze de speen niet en is druk op zoek naar haar duimpje. dat uit bed halen en weer terug leggen werkt dat echt? dat ga ik kook es probern
Heb meneer net weer in bed liggen hij lag om 12 u in bed 1u wakker hem getroost en terug gelegd, maar dit wilde hij niet begon meteen te schreeuwen ipv huilen. Even op gehad en weer in bed gelegd en nu is hij stil hopelijk slaapt hij nog ff. 4u krijgt hij zijn volgende fles...
Nou ik hoor hem alweer, hij huilt niet maar is echt aan het mopperen. Ik laat hem ff hopelijk valt hij zo in slaap.
wat een ellende he, ik heb precies t zelfde hoor! k word dr soms gek van. bij amy werkt t niet uit bed halen en na poosje weer terug leggen, dan krijst ze helemaal alles bij elkaar. van mij mag ze de hele dag wel beneden zitten dat maakt me niet uit, alleen is ze gewoon nog heel erg moe en wil dan niets, zelfs nie bij me op schoot. ik laat dr tegenwoordig een poosje huilen
Nou, gelukkig komt dit niet zo heel vaak voor meestal is het speentje geven goed maar vandaag dus niet, maar hij slaapt heb zijn speentje net weer gegeven en ik heb al ff niks meer gehoord! Jippie ! ssst niet te hard juichen...
sst dat mag je nooit zeggen! heel gevaarlijk haha. das wel makkelijk een speentje, die van mij spuugt hem direct weer uit.