hoofdpijn en misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anne1979, 5 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    Ik ben 6 weken zwanger. Vanmorgen voor het eerst wakker en misselijk (niet overgeven), maar ook hoodpijn. Ik heb al heel erg lang last van migraine. Dan heb ik altijd heel erg hoofdpijn en last van misselijkheid (wel overgeven dan). De hoofdpijn van vanmorgen was echt niet zo erg. Ik vraag me af of dit nu gewoon een zwangerschapskwaal is of toch iets anders. Ik had me de zwangerschapsmisselijkheid iets anders voorgesteld. Iemand ervaring?
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes, Anne

2. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
  3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    de hoofdpijn is normaal hoor, heb ik ook, alleen als het echt lang aanhoud moet je, je bloeddruk laten meten, en heel veel drinken scheelt ook, maar over dat misselijke, hoezo had je, je het anders voor gesteld, ik was meestal alleen s'morgens misselijk, vooral op lege maag, bij mij hielp een slokje cola altijd goed, en eten voordat je, je bed uit komt scheelt ook wel eens, niet altijd want ik hing dan soms nog wel eens boven de w.c.

4. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    Esther, dank je wel voor je antwoord.
    Het staat er idd een beetje raar over die misselijkheid. Ik bedoel dat ik had verwacht dat ik puur misselijk zou zijn, niet in combinatie met die hoofdpijn. Op het moment dat de hoofdpijn wegtrok was de misselijkheid ook weg. Ik dacht misschien dat die misselijk dus door mijn hoofdpijn kwam (net als wanneer ik migraine heb)en niet als zwangerschapskwaaltje op zich. Snap je het nog???
    In ieder geval bedankt voor je antwoord. Ik ben zo blij met dit forum, zeker nu ik nog niemand in mijn omgeving heb met wie ik dit soort dingen kan bespreken. Mijn vriend die is heel lief, maar die staat alleen maar hopeloloos toe te kijken, haha.

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    het hoort er allemaal bij, en je zult nog meerdere kwaaltjes krijgen je bent er nog lang niet hihi....

je leert veel dingen bij op deze site, en soms hoef ik nog niet eens een berichtje te plaatsen, als ik me iets af vraag, want je kunt hier al heel terug vinden.

trouwens gefeliciteerd he meissie, gewoon helemaal vergeten je te feliciteren schandalig, maar een tip, hoe misselijk, beroert, en hoofd pijn dat je maar hebt, probeer er echt van te genieten, want het is zo voorbij, het is een hele bijzondere tijd!!

Deel Deze Pagina