leukste tripjes met de trein

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Gymgirl, 30 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    Het is echt al eeuwen geleden dat wij met de trein zijn geweest. Nu willen mijn man en ik met de trein uitjes gaan maken. Liefst zoveel mogelijk zonder tram en bus want dat maakt het al lastiger voor ons. Geen idee hoe dat allemaal werkt. :D

Wie heeft er leuke ideeën om te doen met de trein? Het moet wel een dagretour zijn, dus zonder overnachting. We wonen in de noordelijke helft van Nederland, dus Maastricht is net te lang reizen.
    Zelf dacht ik aan het strand in Zandvoort. Volgens mij is dat goed te bereiken met de trein. En dan het laatste stukje even lopen.

2. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.082
    1.580
    113
    Ik zou eerst even uitzoeken waar ze op dit moment overal aan het spoor het werken zijn en daar je bestemming eventueel op aanpassen.

Gymgirl vindt dit leuk.
  3. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Inderdaad even kijken naar de werkzaamheden maar volgens mij gaat via Zwolle rechtstreeks wel een trein door naar het westen dus geen gezeur bij Amersfoort.
    Ik doe ook graag uitjes met de trein omdat zoon het zo leuk vindt. Wij wonen in de kop van Overijssel ( omgeving Hardenberg).
    Mijn tip is om te kijken bij de ns daguitjes ( let op: wel daluren of in het weekend) Stel dat je naar Utrecht wil dan kun je nog beter een daguitje naar het spoorwegmuseum (35 euro) doen dan losse kaartjes te kopen. Vanaf Hardenberg is een retour wel bijna 50 euro. Dan ben je al goedkoper en kun je ook nog naar het spoorwegmuseum als je zin hebt :roflmao:
    Zelf gaan we nog een rondleiding doen bij het Ajax stadion. Dan koop ik gewoon een daguitje naar Amsterdam. Ben ik goedkoper uit.

Deel Deze Pagina