Vraagje dames: wat heb je qua beddengoed? Zon deken waar je dan een laken omheen kan slaan ofzo? Hoe koud is het er snachts nu een beetje? Kan je alleen onder een laken slapen?
Er lagen dekens in de kast ja. Wij hadden zelf dekbedden bij. Ik heb het 2 nachten koud gehad, de andere nachten lekker. Maar ik heb het snel koud
Wij hadden dekbedovertrekken mee. Het was erg warm en we hebben dan ook niet de dekens in de overtrekken gedaan en alleen onder de overtrekken geslapen.
Ja ik dus ook maar geen ruimte voor dekbedden en slaapzakken hebben we niet. Hebben beddengoed dan ook bijgehuurd (handdoeken niet) Dus ik neem maar even een trui mee hahaha
Mijn vriend had alleen een dekbedovertrek bij. Daar kan je dan die deken in doen. Vaak krijg je bij zo'n pakket alleen een laken, dat vind ik niks.
Ja vraag ik mij dus af, ik las kussenhoes, laken en overtrek...Dus dat hoop ik. Zelf meenemen gaat niet want wij hebben twee aparte dekbedden thuis i.p.v. 1 daar op vakantie haha (i know ik haat het maar mijn man he...) Ik zie het wel waar het schip strand haha
Jaa erg leuk!! Haha de buurman hier op de camping kwam al aan met de telegraaf waar op stond: tornado lago maggiore Het regende, onweerde en waaide vanmorgen.. maar een tornado?? Niet gezien Haha. Op de camping welgeteld 2 takken afgebroken. Alleen onderweg 1 omgevallen boom tegen gekomen. Eerlijk, ik vindt het nogal mee vallen van wat wij ervan mee hebben gekregen. Vanmiddag gewoon aan het meer gezeten.
Haha kan nogal spoken he (als in ene moment regen paar uur later weer zwemmen) maar volgens mij was het ook wat noorderlijker inderdaad. Rest van de week ziet het er goed uit. Ik ben benieuwd! Gelukkig dat jullie geen tornado hebben gehad en lekker aan het genieten zijn! Fijn!
Die overtrek is een overtrek voor het matras. Is altijd zo in dat soort landen, ze hebben daar dekens i.p.v. dekbedden. Dus in het pakket een laken, sloop en matrasovertrek. Wat dus meestal ook een laken is dat je elke ochtend recht moet trekken omdat dat natuurlijk nooit fatsoenlijk blijft zitten omdat het niet zo’n matrasovertrek met elastiek is Hooguit zit er aan 1 kant een omgenaaide omslag die je om het matras kunt slaan.