Thnx voor je reactie! Misschien grappig om te vergelijken. Bovenste is dochter. Ik zie idd wel verschil maar of dit dan ook echt een jongens skull is? Ik zie het niet goed
Het voorhoofd van de baby loopt schuiner dan die van je dochter, het hoofd bovenop is wat “platter bij je dochter is dat ronder en de kin is minder puntig. Wijst wel echt naar een jongen.
Heb de echo van mijn zoontje gevonden. Bovenste is zoontje, onderste is huidige zwangerschap. Vorige keer zeiden jullie meisje. Denken jullie dat nog steeds gezien deze vergelijking? Vind het zoveel op elkaar lijken haha
Hoi! Afgelopen weken met interesse dit topic gevolgd, nu super benieuwd of er een voorspelling te doen is op onze mini. Vandaag met 11+1 termijnecho gehad;
Ik heb vanavond een geslachtsecho gehad, ik krijg een meisje! Is waar ik stiekem op hoopte, dus ben helemaal blij ❤️ Dankjulliewel voor het meekijken!
Haha! Ja het blijft een theorie hè Heb bij mijn jongste een tijd gedacht dat het een jongen was vanwege het hoofdje, maar toch echt een meid.
Ik ben heel benieuwd of jullie hier iets van kunnen zeggen! Echo met precies 11 weken (al gaf deze meting 11+1 aan).
Ben heel benieuwd wat jullie denken bij mijn echo! Heb om me heen veel mensen die zéker zijn van hun gevoel, en ik denk het tegenovergestelde, haha. Dus leuk om mee bezig te zijn.
Mag ik vragen waarom je dat denkt, en waar de twijfel zit? Vind dit een interessante theorie om meer van te weten
Vanmorgen de echo gehad voor het geslacht. We gaan morgen rond 11.00 uur ballon prikken met de kids maar ben toch benieuwd of jullie theorie overeenkomt met mijn gevoel precies 15 weken vandaag!
oh wat leuk! Denk dat je de ballon al gepopt hebt haha. Ik ga voor een jongen. Laat je het nog even weten?
Ben benieuwd of jullie een gokje durven te wagen. Heb al een geslachtsbepaling gepland staan, maar vind het leuk om te testen haha