O leuk leuk, wie zou bij mij een kijkje kunnen nemen? Deze echo is van 11,5, kunnen jullie hier iets mee?
Leuk dit! Ik doe ook mee. Beetje te vroeg, maar volgende week weer een echo. Hoop dat iets meer duidelijkheid, 2 januari nog meer, dan ben ik 15+5. Jongen of meisje?
Deze theorie kende ik nog niet. Ben benieuwd of jullie hier iets van kunnen maken. NUB is in ieder geval niet te zien volgens mij en heb maar 1 foto gekregen Deze echo is van 11 weken
Sorry, even mijn foto weggehaald, al mijn gegevens stonden erop, dus even bijgeknipt. Wat denken jullie? Jongen of meisje?
De nub is zeker wel te zien hoor Met 11 weken staan ze standaard nog in de meisjesstand. Maar... aangezien de nub duidelijk een vorkje is en dit alleen bij meisjes het geval is + de skull zeg ik MEISJE
Hoi meiden! Ik ken deze theorie niet en weet ook niet waar jullie precies naar kijken. Maar ben wel heel benieuwd naar het geslacht van ons kindje kunnen jullie voor mij kijken? Foto is gedraaid maar weet niet hoe ik hem goed krijg!