Skull theorie, met hoeveel weken kan dat gezien worden? Heb hier een echo vanmorgen gehad met 10.5 weken
Echo is met 11wk5 gemaakt en op 14wk2 gaan we eens kijken of de VK kan zien wat het gaat worden? Is een tweeling
Jullie hadden bij mijn echo gezegd dat het een meisje zou zijn.. En vandaag kwamen we erachter dat we inderdaad een meisje verwachten!! Jullie hadden gelijk!! zo leuk!
Wat denken de skull experts van onze buikbaby? Echo is gemaakt met 11.4 weken. Bedankt voor het kijken
Ik denk het te zien aan de wat kleinere kaak, en het wat rondere schedeltje, en kortere voorhoofd. Voor de nub ben je nog te vroeg maar hij staat wel erg laag, en een vorkig uiteinde dus daaraan denk ik ook een meisje te zien, maar omdat je nog vroeg bent kan de nub nog naar boven gaan wijzen. Maaar het is maar een theorie he
Aah oke! Ik zat al wat foto's te bekijken van andere mensen, maar zie echt geen verschil met een jongen of meisje haha. Ik wist inderdaad al wel dat ik niet van deze NUB uit kan gaan, maar vind het wel geinig om te kijken of het ook echt klopt