Is altijd leuk! Bij mijn dochter klopte de nub en skull ook. Bij mijn zoon niet die had een meisjes nub en meisjes skull haha Laat je weten tzt?
Oh apart! Er was echt geen verschil te zien bij je zoon? Ja, ik laat het weten als ik weet wat het word
Hij had écht een heel mooi rond schedeltje en kleine kaak, en zijn nub stond echt naar beneden haha. Dus ik was erg verbaasd toen ze zeiden dat het een jongetje was! Maaar ontzettend blij hoor want het is echt een mama’s kindje
Het gaat uiteindelijk ook niet om wat het wordt natuurlijk haha. Ik snap wel dat je verbaasd was. Ik moet zeggen dat ik ook echt het idee heb dat wij een meisje krijgen al voordat ik zwanger raakte haha. Maar een jongen is ook meer dan welkom
@Roosie91 de hoop is jongen en meisje al heb ik het gevoel dat het 2 meisjes zijn. 15 maart gaan we een eerste poging doen om te kijken wat het wordt.
Jaa van beiden geslachten 1 zou natuurlijk prachtig zijn! Ik ben ook heel benieuwd wat de geslachten bij jullie zijn!
Je maakt me nieuwsgierig haha! Wat denk je van deze? Is van een vriendin. Ik gok een jongen, maar ik weet dus niet zo goed waar ik moet kijken
Hier een eigenwijze vrouw die 30 weken zwanger is en eigelijk het geslacht niet wilt weten.. maar wel heeel nieuwsgierig is wat de skull theorie verteld. Tis op 3d. Leek mij beter te zien
Dankje Heb niet echt een goed beeld in 2d, dus ja.. dan nog maar even paar weekjes wachten, kan ik dit knappe kindje knuffelen
Vanaf hoeveel weken kan je de skull theorie zien? Ik heb 26 maart mijn termijn echo ben dan 10+6 zou het dan al kunnen of is dat nog te vroeg
Haha. Het is nooit zeker maar het voorhoofd en de kin zijn wel echt van een jongetje. Maar goed ook genoeg meiden geboren met een jongensskull en andersom Willen jullie het niet weten?