Onhoudbare pijn buik, onderrug en benen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Beay, 4 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beay

Beay Bekend lid

29 jul 2019
    778
    585
    93
    Vrouw
    Dag dames,

24 weken zwanger van wonder #3.
    Sinds ik zo'n 20 weken zwanger ben, komt en gaat er een golf van pijn. Ik beland steeds in het ziekenhuis en er werden 2x netjes dmv bloedafname dingen uitgesloten.

Ik kan de pijn enkel omschrijven als de pijn die ik had tijdens inleiden (2x). Het begint in mijn buik, deze wordt hard en ontspant zich niet meer. Vervolgens krijg ik een strakke band gevoel om mijn buik, net onder de rand van je bh. Let op, mijn borsten zijn geamputeerd dus daar kan nu tijdens de zwangerschap een strak gevoel ontstaan.
    Daarna trekt het naar m'n rug en voelt het als een continue wee. Mijn benen beginnen na een aantal uren mee 'te zeuren' en daar voelt het als een been wee die gewoon niet stopt. De pijn trekt soms na een aantal uren weg. Maar de laatste keer bleef het 3 dagen hangen waarna ik het ziekenhuis belde. Deze stuurt me steeds naar huis met "je hebt een griepje want de bloeduitslagen zijn goed".
    De laatste keer werd het op maagzuur gegooid, schijnbaar krijg je daar last van je benen van... Haha!

Fijn om steeds te horen dat er niets is, maar ik hiermee gaat de pijn niet weg...
    Is dit voor iemand herkenbaar? Wat deed je eraan?

Het is zeker weten geen bandenpijn. De pijn gaat niet weg met pijnstillers of homeopathie waarmee bandenpijn bij de andere zwangerschappen wel weg ging.
    Het gaat niet weg met rust, ook niet met bewegen..
    Help?

Deel Deze Pagina