Hoi allemaal, Ik moet het gewoon even van me af schrijven, dat ik bloednerveus ben voor morgen.... Dan hebben we de 1e echo en weten we of het goed gaat daarbinnen in m'n buik.... Ik ben nu 8 weken en was met 4 weken door het dolle met mijn mooie knallende testen, die met een paar dagen ertussen telkens mooi opliepen. Met 5 weken kwam MvM en daar knalde de test ook, dus mocht ik met 5 weken al beginnen met verzamelen ipv 6 weken. Ik voelde me voordat ik ging testen ook zwanger, of ja, voelde me... Ik dacht echt dat het zo was en het bleek nog zo ook. Daarna is dat wel minder geworden, en nu voel ik me totaal niet zwanger, maar ik weet ook dat je zonder klachtjes het 1e trimester door kunt komen. Alleen had ik misschien gewild dat ik iets meer symptomen had, zodat ik me zwanger zou voelen. Nu is het gewoon zoals ik me altijd voel, alleen je weet het. M'n buik groeit wel iets heb ik het idee, maar ik sta op de weegschaal en val juist een beetje af... Nu dus erg spannend of het morgenochtend allemaal goed is, in de zin dat er een hartje te zien is wat klopt... Als dat zo is, dan spring ik echt een gat in de lucht, na bijna 2 jaar proberen, een operatie aan endometriose en verwijdering van de rechtereierstok verder en een hoop echo's om de eisprong op te sporen... Tis geen vraag hier, maar meer even van me af schrijven, jullie hebben er niet zoveel aan, maar goed, het forum is er om van je af te schrijven, dus doe ik dat... Hoop dat we morgen een mooie echo hebben.... Pfffff, zenuwzenuwzenuw....
Sterkte met de zenuwen. Ik duim heel hard voor je dat het helemaal goed zit! Concentreer je niet op symptomen, ik had ze alleen rond NOD en daarna niets meer en nog niets. Misschien juist teken dat het goed zit Ik vind trouwens alle echo's spannend, mag volgende week weer en ben nu al nerveus haha.
Ik kan ook niets anders dan je veel succes te wensen, ik hoop met je mee dat er een wondertje in je buik groeit en uitgroeit tot jullie eigen mooie kindje! <3
Hoi ik snap je gevoelens helemaal,ik had precies hetzelfde!wat mij. Erg hielp was om te denken dat het meestal goed zit,en dat als er toch iets zal zijn je hoe erg dan ook niks aan kan veranderen!gewoon over je heen laten komen..
Heel veel succes morgen. Ik ben ook vrijwel klachtloos door de eerste weken heen gerold. Vond dat superspannend, zeker nadat vorige zwangerschap niet goed ging maar wij hebben tot nu toe op alle echo's een hele drukke mini gezien Duim voor je!
Heel veel succes vandaag. Ik vond de 1 e echo ook enorm spannend !! Maar nu natuurlijk nog iedere echo enorm spannend
Veel succes en veel plezier! Ik was ook erg nerveus, ik kan beter zeggen WIJ waren ook erg nerveus. Haha. Wat betreft klachtjes: ik had ook werkelijk nergens last van. Ook later vrijwel geen (nare) kwaaltjes, al kan ik er nu echt niet meer omheen hoor veel plezier, wens jullie een mooid echo.
Jaaaaa! Een kloppend hartje, alhoewel ik het zelf bijna niet zag en ML ook niet maar het is echt waar en het is echt goed! Qua grootte is het ook netjes, ongeveer 8,5 weken, en volgens m'n berekeningen zit ik op 8,1 of 8,2 dus ben zooooooo blij! Thanks allemaal voor jullie berichtjes!