Dankje shaddixx! Wordt nog wat, mijn zusje is heilig overtuigd dat het een jongetje is hihi de echoscopist vond het ook een meisjes nub dus... Zou wel leuk zijn nog een meisje erbij
Sadieraven - Meisje Draakje24 - Sorry maar daar zie ik nog niets in Mariahh - Jongetje (maar is nog wel vroeg om te beslissen) Wondertje 2012 - Meisje
Bedankt! Ben zelf ook overtuigd van een meisje. We (ik) willen het eigenlijk niet weten maar ben toch wel erg nieuwsgierig en dit soort theorieën geven natuurlijk geen zekerheid, dus dat mag van mezelf dan wel weer.
Bedankt! Ben benieuwd of je gelijk hebt Over 11 dagen hebben wij een echo laat nog wel even weten of het klopt
Ik ben ook erg benieuwd of jullie hier wat in zien...? Thanks voor het kijken alvast! Ik ben zo nieuwsgierig!
Vaak is het toch dat het andersom vaak mis gaat bij geslachtsbepaling? Balzakjes en piemeltje dat is toch vaak zo duidelijk en zeker bij 20 wkn... En/of LATER. Ken iemand kleine hield vanaf dag 1 tot 32 wkn beentjes stijf bij Elkaar liet niks zien dan echt niks. Tot ineens beentjes snel open gingen en arts zagen (ouders) ook duidelijke ballzakjes en piemeltje Dus iedereen dacht eindelijk we weten wat het word en uiteindelijk bij geboorte bleek het alsnog meisje te zijn Vraag me nog steeds af hoe kunnen ze zich vergissen in Balzakjes en piemeltjes zeker rond dat termijn.. Hoop voor jou snel duidelijkheid heb je echo meegekregen?
De skull-theorie, ben er zelf niet zo'n held in. Iemand van jullie een idee? Het zijn twee echo's van hetzelfde kindje. Elf weken.