In Lommel (be) echo baby Ben met beiden zwangerschappen rond 13.2/13.3 geweest Zij kan t vanaf precies 13 wk en met paar dg extra nog meer garantie dat ze t kan zien Hier de site; heb r zeer goede ervaringen mee Welkom - Echobaby
nee hoor snoep ! ik heb 2 dagen geleden gebeld ze doen geslachtbepaling vanaf 13 week ik heb volgende week vrijdag 24 e afspraak dan ben ik 13 week en 2 dagen ben zo benieuwd!
Vandaag weer echo gehad in het ziekenhuis 16.4 had gevraagd of ze het zag maar ze deed nog geen uitspraak iemand aan iets aan de Skull zien? Ben zo benieuwd
sorry het is wel een andere ! Pretecho - Verloskundigenpraktijk Flow geslachtsbepaling vanaf 13 week 30 euro
Deze week heb ik de 20 wekenecho en hoor ik (hoop ik) wat het geslacht van mijn baby is. Wie wil er al een gokje wagen op basis van de foto met 12 weken. Ben wel benieuwd of het later deze week blijkt te kloppen!
Jullie hadden allemaal zo gelijk ondanks de meisjes nub een duidelijke jongens schedel n nu ook n duidelijke jongensnub n piemeltje en balletjes gezien Bedankt voor jullie bijdragen!
Ik ben benieuwd! Heb wel sterk het gevoel dat het een meisje is, over 2 weekjes hebben we de geslachtsbepaling ben benieuwd!