13 weken.. gewoon nog een poging vind de echo zelf heel onduidelijk dus denk noet dat iemand het ziet? Maar wie weet!
Hallo allemaal , Ben nieuw op deze website. Geweldige website trouwens. Gisteren ben ik voor het eerst bij de gynaecoloog geweest, zit nu op 12 weken en 5 dagen. Geslacht kon hij nog niet zien , volgens hem is het daar gewoon nog veel te vroeg voor. Ik heb heel veel verhalen in mijn omgeving gehoord van meiden waarvan geslacht bij 11 weken en 5 dagen of 12 weken voorspeld kon worden. Toen ik hem ook vroeg of hij het geslacht kon zien keek hij mij ook heel vreemd aan. De nubtheorie had ie ook nooit van gehoord zei hij. Kan iemand aan een blik werpen op mijn echofoto en op basis van skull theorie een voorspelling doen. Alvast bedankt allemaal.
Hopelijk is er al een beetje iets te zien. Deze echo is van gister met 11 weken. Wie durft er een gokje te doen?
Flower; ik denk een jongetje! Ik vind de Andere echo's erg moeilijk / onduidelijk misschien ziet iemand anders het?
@elsa ik denk een jongen omdat het voorhoofdje wat rechter/platter langer is hihi hoop het so goed uit te hebben gelegd
Ik heb eerder deze foto zowel hier als in het NUB topic laten zien. Aan de hand van de schedel zei men een meisje, aan de hand van de licht opstaande nub (ik was eigenlijk wat te vroeg met 11 weken en 5 dagen) dacht men aan een jongen. En "het" is.....100% een knulletje! 😄💙