Hoioi, Is er iemand die zich wil wagen aan mijn echo? Ik zie het zelf echt niet, hoe vaak ik ook kijk! Over 2,5 week weten we het zeker (hopelijk)
Michiee: heb ik je echo gemist? Ik zie niks namelijk Xprissiex: ik denk meisje. Julia: jongen met een kleine twijfel. An1977: meisje Donya: ik denk meisje. Ben benieuwd wat ik goed heb
Ik kwam ergens tegen dat deze theorie in feite niet klopt omdat de schedel nog lang niet volgroeid is. Ach ja tot de 15-20 weken blijft het allemaal gissen natuurlijk..... Wij weten het 6 feb.
Julia: het kindje ligt nog net te gekrompt met het hoofdje vind ik (maar ik ben geen ervaren iemand hoor ) Xprissiex: geen idee maar het is wel grappig om te vissen/raden naar aanleiding van allerlei theorietjes Op een Engelse site schijnt iemand wel ontzettend veel goed te hebben, toch grappig
Ben benieuwd wat jullie denken.... Wij weten namelijk wat het is Bekijk bijlage 373735 Bekijk bijlage 373737
Ik doe er ook aan mee hoor. Nub theorie was duidelijk een jongen. Verder komt bij mij uit elke theorie enzo een meisje haha
MMMmeisje: ik zat even te twijfelen maar ga toch voor een jongen... Ben heul nieuwschierig of ik het goed heb Xprissiex: bij mij komen er allemaal verschillende dingen uit haha. Nub was niet te zien helaas. Skull vind ik van mezelf een meid maar ik moet nog 6 maandjes wachten, meh Ik ben erg benieuwd bij jou
@sterre82 Waarom moet je nog 6 maanden wachten?? Ze kunnen toch al zien wat het is en andere met de 20 weken echo.. Of willen jullie het niet weten? Want zo te horen ben je best wel nieuwsgierig..
We willen het inderdaad niet weten ( nja, mijn vriend niet haha ) en op zich vind ik het wel oke zo, maar ik ben evengoed énorm benieuwd
An1977: meisje Leuk, dat zegt mijn gevoel ook, en mijn partner denkt ook een meisje! Ik zal laten weten of je t juist hebt!