Haha ja nub theorie heb ik geen kaas van gegeten maar schedeltje is zo mooi rond! Toch ook al een gelezen in dit topic dat de nub theorie niet klopte...dus ben zeer benieuwd! Maar bij de nub is het toch een meisje als het gelijk loopt met de rug? Dat is bij deze echo toch ook? Hij steekt niet omhoog.
Ik weet op deze echo de NUB er echt niet uit te halen haha, maar bij de echo gisteren was ie wel heel duidelijk te zien (de vk duidde hem ook extra aan) en ze gaf toen aan dat hij meer omhoog stak. Ik heb net even op de filmpjes gekeken of ik nog iets terug kon zien, maar vriendlief heeft niet meer gefilmd toen ze het nubje aan het bekijken was. Ik houd het nog een weekje spannend haha, en zal hier laten weten als we het weten.
Ik denk het? Misschien? Ik weet het echt niet. Het enige wat ik nog wel heb is een duidelijke foto van de NUB met 11.2
Ik denk niet dat hier al een nub op te zien is (11 weken), maar ik vroeg me ook af of dit nu een volledig zijaanzicht is en of dat het neusje is dat je ziet.
Ja, daar in het topic zelf kreeg ik maar één reactie (meisje), met daarnaast nog in een ander topic 1 iemand die hetzelfde dacht en twee die een jongetje gokte. Dus dan staat het nog gelijk haha.
Ik kan het niet laten nog even m'n foto hier te posten, volgende week weten we het eindelijk! Ik heb zelf bij deze foto (11+1) wel een duidelijk idee, wat denken jullie?
Iemand die aan de hand van deze echo (8,5 wk ongeveer) iets durft te zeggen op basis van de skull theorie?
Hmm nu twee die meisje zeggen basis van de nub ( nog niet volledig ontwikkeld ) en de skull. Ben echt benieuwd over 1,5 week geslachtsbepaling. In de vriendengroep zijn 4 zwanger / bevallen , allemaal meisjes eigenlijk toch onmogelijk als het 50% kans is Hahah..
Ik heb al een termijnecho en geslachtsbepaling gehad. Ik krijg een meisje. Maar deze echo is niet van mij . Vriendinnetje waar hij van is heeft nog geen termijnecho gehad.