Bedankt voor het kijken @Meiske2015. Ik ben benieuwd! Ja de praktijk waar ik nu zit heeft vreselijk apparatuur, het gaat via een simpele laptop en inwendig is bijv niet eens mogelijk. Bij de bijgevoegde foto is de onderste echo onze dochter met het zelfde termijn.
Gister onze geslachtsbepaling gehad! Ze vertelde dat het een meisje werd! Klopt dit ff dubbel checken
Deze is eergisteren gemaakt met 11 weken + 3 dagen.. Benieuwd of iemand hier iets uit kan halen... ben zooo ongeduldig kan er niets aan doen deze is met 10+3 dagen gemaakt
Vandaag weer controle gehad, springboon was niet van plan de benen uit elkaar te doen dus het blijft afwachten wat het is. Toch weer benieuwd wat jullie zeggen aan de hand van de echo
Ohh dit is leuk! Ik heb me scheel zitten googelen maar ik zie er niet echt iets in. Heel benieuwd naar wat jullie zien Bekijk bijlage 574700 Bekijk bijlage 574699
Ik ga ook eens kijken of het me lukt. Bovenste denk ik meisje. Onderste denk ik jongen maar ik ben echt een leek @Roosie91 geen idee of ik het goed heb, jij bent volgens mij hier de goeroe
Hey meiden.. Jullie hebben een paar weken geleden naar de skull van onze beeb gekeken! Mijn gevoel zei een meisje en dat dachten jullie ook en toen kwam ik er gisteren met de 20 weken echo achter dat het een jongen is haha! Ik zou het jullie nog even laten weten