Kindje ligt met het gezicht deze kant op. Vooraanzicht. Vind de botstructuur niet duidelijk genoeg om er iets over te zeggen. Meisje Meisje
@Meiske2015 @Roosie91 dat meende ik zelf ook en zelfs nav de nub die ik voorbij zag komen op het filmpje zelf.
Volgende week vrijdag hebben we de geslachtbepaling Ons maakt niks uit wat het wordt zo lang het maar gezond is ben wel erg benieuwd wat we krijgen zoon of dochtee
Ben wel benieuwd wat jullie denken 10 weken en 4 dagen is dit ben inmiddels verder en weet het nog niet maar mijn gevoel zegt al heel lang een meisje
Ik heb geen idee maar verbaas me wel echt over de slechte kwaliteit van dit echo apparaat. Dat daar zoveel verschil in zit!
Kunnen jullie hierop wat zien? Wij verwachten een tweeling. Op de 2e foto is waarschijnlijk de navelstreng in beeld waardoor de skull niet heel duidelijk te zien is denk ik? Wel de nub maar dat is te vroeg op die echo.... Ben benieuwd wat jullie denken... bovenin is een handje ofzo
hoezo slechte kwaliteit...is gewoon de laatste apparatuur hoor die ze hebben ...Dat degene die de foto maakt nou niet helemaal goed was ermee tja daar kan het apparaat niks aan doen wel