Mamvk: meisje Emmy: ik vind het moeilijk te zien Alf: jongen Zoetje: ik gok een meisje Liefde88: meisje Proudmom: jongen Joo: een jongen, gefeliciteerd One of a kind: joepie Icsiwonder: meisje
Dankjewel Sterre. Geestig, NUB zegt iedereen meisje, maar skull al twee keer jongen Over even ruim twee weken geslachtsbepalings echo
Zijn er nog dames actief hier? Kun je een skull theory loslaten op een echo van 20 weken? We weten niet wat het word... Maar als hier niemand meer komt doe ik geen moeite snap je ; ) Maar wel heeeeeeel nieuwsgierig
Volgens mij kun je een skull theory wel loslaten op een 20-wekenecho, alleen ik ben zelf niet goed in beoordelen sorry. Was het geslacht niet goed te zien op de echo? Kwam hier zelf even langs om te zeggen dat de skull theoy (en nub!) klopten bij mij, gisteren op de 20-wekenecho zagen we een jongen!
Ik heb er niet echt verstand van, maar ik vind de vorm lijken op mijn echo en wij krijgen een jongetje..
Hi iedereen, Zou iemand de skull theorie hier op los willen laten? Ik ben hier 12 wk en 5 dg zwanger. Dankjewel alvast! Groetjes, Felice
Bekijk bijlage 388181 Hoop dat iemand me uit mn lijden kan lossen Haha maar de kleine wou nie echt meewerken