Ja Sterre haha...willen het niet weten, heb van alles wat en het maakt me niks uit, maar was zo benieuwd naar de theorieën. Bij de nub zeiden ze met een slag om de arm ook een meid, dat konden ze uit die foto erboven uit opmaken...hihi..vindt t gewoon grappig. Maar dacht aan de schedel ook n meisje bij mezelf
Hier mijn echo, ben benieuwd. Deze theorie is nieuw voor mij. Alleen wij wachten tot de geboorte of het klopt.
Love1990: nee helaas, ik zie het ook niet. Mh1113: leuk, gefeliciteerd! Mopke: de achterkant ligt eigenlijk net te ver verborgen. Anoliesje: jongen Leandrotje: meid Blaadje: te vroeg, sorry
Grappig! Van deze theorie had ik nog niet gehoord. Zouden jullie iets kunnen zeggen over mijn echo? Bij de nub kwam er een meisje uit. Deze echo is van 12w3d
Evira: het liefst v.a 12 weken maar het ligt ook aan de echo, of deze duidelijk genoeg is. Me1998: ik had al geantwoord maar heb nog een keer gekeken en ik blijf bij een meid Ctje1987: jongen
Ik ben ook wel benieuwd of hier iets van te zien is. Dit is van de 20 weken echo. Geslacht was toen nog niet te zien. Binnenkort hebben we een pretecho. Hoop dat er dan wat te zien is