Skull theorie?? Weer totaal iets nieuws voor mij! Hihi.. Ik zet hier even mijn echo foto neer... Wil er iemand naar kijken? Groetjes!!
Brocantje: hier is het belangrijkste gedeelte niet helemaal te zien maar ik durf wel op een jongen te gokken Me1989: awh jammer voor mij maar gefeliciteerd met jullie zoon Danielle: jongen
DanielleM ik denk een jongen. Mijn meisje had ook echt een meisjesskull, zo grappig dat dat klopte 😊
Ik ben benieuwd!! Spannend 31-5-14 hebben we geslachtsbepaling!! Hihi Ik laat het jullie weten Liefs, Daan
Over ons kleintje is al zoveel geroepen, ik ben benieuwd wat de skulltheorie volgens jullie zegt Aan de hand van de skull zou je een jongetje zeggen, toch?
Hahaha, zo zie je maar weer dat ik totáál geen verstand heb van al die theorieën! Ik dacht dat het bij meisjes lang en smal was en bij jongetjes wat ronder Bedankt voor het kijken, hopelijk wil hij of zij bij de volgende echo een einde maken aan het mysterie!
hallo helaas geen nub te zien. maar aan een schedel ontbreekt hij/zij gelukkig niet kunnen jullie hier wat op zien. ja geduld is een schone zaak voor mij een hele zwaar