Oh mag ik mijn foto hier ook plaatsen ik ben benieuwd wat jullie denken. Foto is met 13 weken. Thanks!!!
@Druifje ik neig naar een jongen @Koali Beetje donkere foto ik gok meisje @Wendy ik denk ook een jongen
Dank voor je reactie! Ik heb zelf sterk het gevoel dat het een jongen is vriend trouwens niet. 6 jan hebben we de 20 weken echo ik ben benieuwd!!
Bedankt voor het kijken Fleur/Sylvano! Ook naar mijn foto mogen nog anderen kijken hoor! Aangezien er getwijfeld wordt ben ik benieuwd naar andere reacties!
Je echo is nu nog te vroeg, het is nog niet helemaal een hoofdje, vanaf 12/13 weken is het duidelijker.
Bekijk bijlage 365446 wat denken jullie bij deze uk? dat ''ding'' boven het hoofdje is een handje hoor, geen gewei ofzo
Stiekem weet ik het eigelijk al hoor.. maar wou eens de mening horen en of dit nu eigelijk wel juist was! Nog mensen die willen kijken ? ben benieuwd wat anderen zeggen
iemand die een gokje wil wagen? (al is er ook een duidelijk nub, maar benieuwd wat de skull theory ervan maakt ) Bekijk bijlage 365459