Dankje Sterre! Ik had hem idd al gevonden en heb zelfs de aantekeningen erbij kunnen vinden en vertaald naar Nederlands 😁
@Sterre Bij mij gaf je aan dat ik een jongen zou verwachten. De skull bij het andere kindje kon je niet zien omdat de echo te slecht was. Hierbij wil ik je laten weten dat je het goed had, want we krijgen 2 zoontjes.
Missnova: wat denk je eigenlijk bij jezelf? Kim: ik denk ook meid. Latiantey: meid Famvh: jongen Sjannie: wat leuk, 2 knullen! Gefeliciteerd en bedankt voor het komen vertellen Nasje: jongen maar ik twijfel wel
Sterre,Ik hoop dat je gelijk hebt.... denk het zelf ook al was ik eerst overtuigd dat ik na 2 jongens alleen maar jongens zou krijgen hihi, maar bij deze echo dacht ik uuuuh volgens mij ben je toch een meid, zou het wel leuk vinden na 2 zoontjes
Haha ja ik dacht dat wij ook alleen maar jongens konden maken ( er worden echt alleen maar jongens geboren bij ons in de familie haha ) dus ik was wel heel blij verrast dat er nu een kleine meid komt Al moet ik zeggen dat het evengoed ook wel even wennen was hoor... Ik bedoel, een baby zonder piemel, help! Maar we gaan het beleven binnenkort Wel grappig trouwens, mijn oudste is van 03-11-2009 en mijn jongste van 28-08-2011, bijna hetzelfde als jij
@latianley meisje @sterre, skull denk ik ook een meisje! Zie echt een groot verschil met de skull van mijn zoontje! Maar de nub was duidelijk een jongen! Dus nu is het nog 50/50 hahah. Vanavond geslachtsbepaling
@sterre. Boven mijn zoontje.. Duidelijk een bolling boven de ogen en een rond schedeltje. Beneden het kindje nu.. Ik vind het voorhoofd een stuk hoger, platter en het schedeltje hoekiger. Maaaarrr die nub stond echt zo omhoog. Dilemma hahahah
ok! ik heb er nog meer van het hoofdje, maar ik vind het lastig uit te kiezen waar moet ik op Letten?
Ik persoonlijk vind het altijd fijn als het gehele kindje te zien is dan krijg ik een beter beeld van hoe het hoofdje ligt in verhouding met het lijfje. En belangrijk is dat het gehele schedeltje scherp te zien.