Hoi hoi.. Willen jullie met mij mee kijken? De kleine was te beweeglijk om de nub te kunnen zien, maar wellicht kunnen de skull theorie toepassen. Wat denken jullie?
Hallo allemaal, Willen jullie eens met mij mee kijken? Dit is een echo van 13 weken en 1 dag. Wie kan de skull theorie toepassen? Ik ben benieuwd naar de reacties.
Hallo dames Ik zou ook graag wat meningen horen over mn Beepje Deze zijn van 12+2 weken. Tijdens de nt meting was er voor mij helaas geen nub te zien. :x Greetzzz
Bij Joyla denk ik een jongetje en bij Nyx een meisje! Ik vind het op jouw foto net lijken of de baby lacht, Nyx. Superlief!
@Shaddixxx dat had ik nog niet gezien (al heb ik er al wel 100x naar gekeken ) Maar nu zie ik het ook, grappig zeg In ieder geval bedankt voor je kijk/visie op de beep, helaas moet ik nog 7 weken wachten op de 20 weken echo... Pfff valt niet mee Greetzzz Nog andere dames met een getraind oog die een kijkje willen nemen?
Hey er is ook zoiets als een skull theory dus! De nub was bij deze kleine helaas niet te zien op de foto's die ik had. Wat denken jullie op basis van het schedeltje dat het is? Foto is van 12+5 trouwens.
Ahh! Leuk leuk. Mijn gevoel zegt tot nu toe ook meer meisje dan jongen, maar niet heel duidelijk nog. Ben benieuwd! Over 3.5 wk pretecho .
Kan iemand de skull theorie bij mijn kleine zien ? Er werd aangegeven dat je de nub nog niet ziet op dit forum, Maar de verloskundige dacht toch echt een meisje wat zien jullie ?
Yasmientje; ik vind het lastig, maar ik gok toch een jongetje.. Daantje; Een meisje denk ik! Videlsje; Ook moeilijk, maar bij jou gok ik een meisje.
kan iemand mij vertellen of er een termijn vast zit aan deze skulltheorie? moet het persee met fotoos van vroege echo's of kan het ook later? geen idee hoe dit werkt...