Bij je eerste foto zou ik zonder twijfel voor een meisje gaan, maar bij je tweede foto twijfel ik toch iets meer.. Ik hou het toch op een meisje! Heb je je 20-weken echo al gehad?
shaddixx ja net hihi deze fotoos zijn daarvan, alleen manlief wil t ECHT ECHT niet weten...en ik opzich ook niet officieel maar wel meeeeeega nieuwsgierig dus ik d8 ik geef het hier eens een gooi hahaha.bij mn schoonzusje hadden de dames het hier toen goed dus vandaar mijn man denkt ook een meisje en ikzelf denk ook een meisje...maar wil even weten wat jullie ervan denken hihi
shaddixx jaaaaaa vind t ook wel spannend hoor hihi maar vond t bij mn dochtertje zo'n mooie verrassing... heb nog 1 foto voor je vanwege je twijfel hahaha dus dacht nog even 1 uploaden... nog meer dames die een gokje willen wagen?
Giggle; Hou eens op, nu ga ik steeds meer twijfelen Chelsea; ik vind het geen hele duidelijke foto, maar ik denk een meisje.. BLiS; Oh leuk, nu kan ik bij jou raden! Bij je eerste foto twijfel ik, de tweede vind ik wat duidelijker. Ik denk.. een meisje!
@Shaddixxx; Bedankt voor je reactie!! Ik had gehoopt vandaag wat duidelijkheid te krijgen mbt het geslacht maar helaas was hij/zij te druk om zich goed kenbaar te maken.
Ik heb zelf wel een sterk vermoeden, bij mijn weten is de NUB zichtbaar. Maar ohw die enorme twijfels
Dank je wel shaddixx mijn gevoel zegt een meisje, manlief daarin tegen is er heilig van overtuigd dat het een jongetje ia.