M'n vriend wilt het echt echt echt echt niet weten. Maar ik ga morgen toch even spieken of ik wat kan zien op de echo.
Ben heel benieuwd wat jullie denken me verloskundige dacht het al te zien en heeft ook gezegd wat die denk dus ben benieuwd of jullie hetzelfde zien Hier onder de link naar de echo Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Héél graag gedaan hoor Emjee; Ik denk een jongetje. Icequeen; ik vind hem niet heel duidelijk, maar ik gok een jongetje! Louloula; Ik denk een meisje!
Shaddixxx: Zou je voor mij ook nog een keertje als zekerheid willen kijken hihi! Foto is van vandaag met de 20 weken echo. Alvast bedankt,je bent een schat!
Nu ga ik twijfelen hoor.. Dat schedeltje lijkt wel érg veel op die van onze dochter Ik zou nu toch meer naar een meisje neigen, haha. Zo zie je maar; die theorieën geven eigenlijk nooit écht duidelijkheid..
Hihih! Verassingskindje! Ik heb wel gespiekt vandaag maar de gyn ging steeds zo snel dat ik niet echt de tijd had om wat te kunnen zien
ik heb vandaag geslachts bepaling gehad ik wil kijken of jullie kunnen zien wat word of goed is zelf kan ik op echo niet zien kan zijn dat nub niet op te zien is maar die vrouw was voor 99 procent zeker haha foto komen er aan
Je kunt ze sowieso beter uploaden, in plaats van ze als download neer te zetten En als je ze liever niet upload, dan in een album zetten op ZP en daarheen linken
Met deze echo was ik 20 weken ( kan de skull theorie dan nog??) Het was de 1e keer dat ze het geslacht konden zien. Dus ik heb het maar 1 keer gezien dus begin een beetje te twijfelen