Ik zou nog steeds een meisje gokken BLiS.. Wat hebben ze gezegd? Mammav2, ik vind de foto erg vaag, niet echt een duidelijke lijn helaas, maar ik zou in eerste instantie voor een meisje gaan.
kan iemand hier iets over zeggen? jongen of meisje? dankjulliewel alvast... zelf denk ik dat de echo mevrouw zich versprak en het een meisje wordt, maar wat denken jullie?
Zouden jullie hier naar willen kijken? Alvast bedankt! Ze hebben het wel gezegt maar ik twijfel omdat t maar 1 keer gezien is, bij de andere echo's lag de beeb gedraaid en verstopt
Ik blijf toch op een jongen gokken! Hoeveel weken ben je nu? Willen jullie het weten voor de bevalling?
Nu ben ik 26+4 de echo was met 20 weken, Ja we willen het weten, bij de 20 weken echo heeft ze gezegd dat het een meisje is haha! Anders moeten we straks de kamer overschilderen Bij eerdere echo's was het niet te zien omdat ze nogal dwars lag en verstopt. Bij de 20 weken echo moest ik springen en werd er op me buik gedrukt zodat ze anders zou gaan liggen
Nee heb ik niet mee gekregen, baalde ik achteraf wel van! Me vriend vroeg nog: weet je het zeker? Is het geen jongetje? Haha en ze zei dat ze niet 100% mocht zeggen maar dat ze er wel vrij zeker van was.. Ben benieuwd! Over 2 weken nog een echo dan vraag ik het nog een keertje na haha