Haha ja, maar gezien mijn tweede gok, telt 'ie eigenlijk niet meer Gup; Ik vind het moeilijk om er iets over te zeggen, omdat de foto juist vaag is bij het lijntje van de voorkant van de skull.. Als ik me de lijn doorlopend inbeeld, zou ik voor een jongetje gaan, maar ik kan er ook helemaal naast zitten.. Ysa; bij jou denk ik aan een meisje.
Lees hier altijd mee, heb het ook al een aantal keer goed 'geraden'. Morgen kom ik zelf een foto plaatsen voor de experts
Hallo ik kreeg de tip om de echo foto is hier te plaatsen want bij het nub topic is niks te zien. Eerste foto gaat het om. Heb dan nog een foto met 3 onder elkaar dat zijn alle 3 onze kids. Oudste 2 zijn jongens. Ben is bdnieuwd wat jullie van de derde kunnen zien
Ravi en Gup; ik vind jullie foto's inderdaad een beetje klein.. Misschien als je een foto maakt van één van de foto's, in plaats van van allemaal tegelijk, het wat duidelijker is! Kim1988; Ik denk een meisje, maar bij jouw eerste twee, zou ikook voor meisjes gegaan zijn, haha! Mamavanlucas; Een meisje!
Ik zou ook heeel graag jullie mening horen! . 13w1d. Ik heb zelf wel een idee, maar ben benieuwd naar jullie kijk! De foto zelf is niet heel scherp, maar op deze is de vorm van het schedeltje wel het beste te zien!
Wondertje en rimase ik denk beide een jongen! Wil er ook iemand naar mijn echo kijken?! . Ik neig naar een meisje, maar heb niet super veel ervaring...