Wondertjenr3; Ik denk een jongetje! Sallie; Wat de skull betreft absoluut een meisje inderdaad! Rimase; Ik denk een meisje. ATJ; Bij jou denk ik ook een meisje!
Dankje! De nub ook denk ik, dus dat is mooi om beide theorieën aan te meten. Nog een weekje of 4, dan weet ik het 'zeker'!
Klopt sallie. Hbbe 2 dochters. En laast een geslachtsecho gehad. Daar zeide ze idd een meisje. Dus nr 3😊😊 Was toch wel een beetje unt twijfele Omdat het dr wat anders uitzag dan bij mn Andere meide. Daarom ff extra checken hier op het forum😃😃 Iig bedankt voor je reactie
Ben ik weer ! Had een paar weken geleden mijn foto toch maar niet geplaatst, hij was echt onduidelijk. Maar nu heb ik een betere denk ik ! Wat denken jullie?
Heb nog nooit eerder iets over de skull theory gehoord! Ben benieuwd wat jullie denken van mijn echo foto, zie hier de meeste een foto van 12 weken plaatsen dus denk dat ik er een met die termijn moet plaatsen?
Bluebelleke, het is een twijfel, maar ik denk meisje! Kleine fee, ik zeg een jongen! Sweet, bij jou een meisje....
Ik zou er niet teveel op rekenen meiden, bij mijn 12w echo zei echt IEDEREEN een meid en vandaag is 100% duidelijk gebleken dat we toch echt wel een zoontje verwachten, al is het natuurlijk altijd leuk om te laten gokken . Dit was mijn 12w echo.
Wij kregen onze termijnecho toen ik 11,5 week was. Ik vind het leuk om te horen wat jullie denken, jongen of meisje?
Bluebelleke; Op basis van deze foto zeg ik een meisje KleineFee; Hier zou ik een jongetje zeggen! SweetL; Ik denk een jongetje. Zonnetje86; Een meisje!
Grappig om te lezen hoe we er allebei naar kijken! Bij Sweet twijfelde ik, en zie dat jij voor jongen gaat. Ik ben benieuwd . Zonnetje86, ik sluit me bij Shaddixxx aan!
Ben benieuwd wat jullie denken. 22 sept hebben we de geslachtsbepaling echo, dus dan laat ik het weten.