Ik wilde een foto van mijn echo plaatsen. Om een of andere reden doet ie dat niet. Maar een paar dagen geleden heb ik hem wel kunnen oploaden in het nub topic. Zouden jullie via mijn profiel willen kijken naar de echo? Ik snap echt niet waarom ik hem nu niet meer kan uploaden.
Ik zou nu een meisje zeggen, maar ik twijfel wel. Ik kan me zo voorstellen dat een foto van een wat latere echo iets heel anders zou zeggen, omdat ik er toch ook wel iets van een jongetje in zie
Volgens de nub theorie ook een jongetje, dus als het idd zo is, is het al vroeg erg duidelijk ik laat het jullie weten!
Bedankt voor jullie antwoord! Wel grappig dat de nub een meisje is en de skull een jongen. We zullen het zien!
Hey, bedankt Vandaag geslachtsecho en dan zal ik het eindelijk zeker weten! Mijn gevoel zegt ook een meisje
Wat hebben jullie allemaal duidelijke foto's! Ik moet het hier mee doen haha.. 11 weken trouwens hierop. Wat vinden jullie ervan? Valt weinig van te zeggen lijkt me..
Morgen geslachtsbepaling dus ben even benieuwd wat jullie denken! Echo 12 weken: Bekijk bijlage 418224 Sorry krijg m niet recht!
Grappig! Wist niet dat er verschil in zat bij een jongen of meisje. Ja gelukkig wel gewoon morgen! Alleen jammer dat ik nu de hele dag moet "wachten" maar ach dat overleven we wel Ben benieuwd naar meer antwoorden!
Shadixxx is er ook beter in thuis, misschien reageert zij nog! . Heb je ook al een foto in het nub topic geplaatst?
Nee.. Volgens mij heb ik geen goede foto waar het uitsteekseltje op te zien is... Kan nog even zoeken voor de zekerheid maar denk dat ze niet duidelijk genoeg zijn.
Vanmorgen bij de termijnecho een dagje vooruit gezet ben nu 11 weken en 2 dagen. Hopelijk kunnen jullie iets met de fotos