Ik had in jouw topic al aangegeven dat het qua skull overduidelijk een meisje is Maar tja, de rest van ZP lijkt (door de NUB?) toch te denken dat het een jongetje is.. Verrassingskindje!
Ohh ben benieuwd en nu nog 8 weken wachten tot de 20 weken echo dan horen we het zeker Ach beide zijn meer dan gewenst! Maar vind het nu wel spannender dan bij zoon! Mijn laatste zwangerschap (door gezondheid niet meer mogelijk) dus de laatste keer de kans op een meisje of een jongen.
Nou ben benieuwd! Zou leuk zijn een koningskoppel maar ach het klopt wel wat ze zeggen.... "Als het maar gezond is.."
Jullie mogen het bij mijn kleine proberen. Precies 11 weken hier op de echo dus voor de nub kon het nog niet
Ja, hou op hoor! Ik droom daar regelmatig over. Dat we een echo hebben en dat ze zeggen; 'Jullie wisten al wat het is, toch? Ik zie het ook overduidelijk hoor, echt een jongetje!' Ik zou er best om kunnen lachen, alleen wel héél erg balen van al die dure, roze babyspulletjes Mamamama; Ik denk een jongetje!
Weet inmiddels het geslacht maar wil toch even weten wat jullie van de skull zeggen... Paar weken terug dachten jullie een jongen (was een echo met 12 wkn)
Ik blijf ook bij een jongetje, wondertje3, hoewel ik door je bericht wel begin te denken dat je misschien iets anders te horen hebt gekregen Kaaskroketje, ook ik denk een jongetje!
Hahaha nee ik was even nieuwsgierig of de theorie klopt En of de skull nog steeds jongen 'zei' omdat ik toen nog zo vroeg was en de skull wellicht niet zo duidelijk was toen hihi