Dank je wel! Ben heel benieuwd, in het NUB topic zeggen ze een jongen A.s woensdag moet ik weer voor controle en dan willen ze ook naar het geslacht kijken Nog meer mensen die een gokje willen wagen? (pagina 117) Vind het wel erg leuk bij mijn vorige twee had ik nog nooit van een nub of skull theorie gehoord
kan iemand iets zeggen over mijn fotootjes? heb al keer eerder geplaatst hier maar toen maar 1 reactie gehad...misschien nu wat nieuwe meiden die een ingeving hebben
Dankje beeb, nub zegt een jongen al ligt ie niet helemaal.plat. dus ben benieuwd. Misschien nog iemand die er een blik op kan werpen?
Erg nieuwsgierig naar wat wij mogen krijgen. Bekijk bijlage 427949 Sorry maar de foto staat op zijn kop Krijg hem op de tablet niet gedraaid
Dat zegt iedereen maar was toen precies 12.0 dus ben bang dat het miss iets te vroeg was. Dus was daarom erg benieuwd of mensen ook iets aan de schedel konden zien. Maar bedankt voor je reactie
Hoi!, Vandaag onze 15 wkn controle echo gehad en waarbij het geslacht overduidelijk te zien was Onze meisjes Skull behoord heeeel duidelijk toch aan een jongen toe
Leuk al dat gissen. Ben benieuwd wat jullie van deze foto's kunnen maken. Dragongirl; idd erg overduidelijk