Dankjewelvoor het kijken, je geeft me weer wat rust veel zeiden op de echo te onduidelijk waa(het geslacht) Maar de echoscopiste/gynecoloog zag het binnen een seconde en heeft het 2x bevestigd. Dacht laat ik deze is in de skulltopic plaatsen. Heb er namelijk totaal geen verstand van maar bedankt
Vandaag hebben we de 12 weken echo gehad en alles is helemaal goed! Wat een opluchting! Maar nu ben ik natuurlijk alvast heeeeeel erg nieuwsgierig naar het geslacht! Is er iemand die een gokje wil wagen?
Ik hou me aan vermoeden, maar vindt het zo'n leuke topic. Hier een 3D echo; volgens EDLM 11 wkn maar qua groei 12 wkn zwanger!
Jla, zo is het niet makkelijk nee haha. Maar misschien dat iemand anders het wel kan zien. Lolababy, aan de vorm van de schedel. Bij een meisje loopt het voorhoofd rechter omhoog, bij een jongen wat schuin naar achteren. Van een meisje is het hoofdje wat ronder en van een jongen iets ovaler.
Bedankt beeb87! Lief dat je er naar wilde kijken! Ik heb zelf ook een sterk gevoel dat het een jongen is. Al vanaf het begin! Ik ben zo benieuwd of ik gelijk heb nog een paar weekjes geduldig afwachten. Ga maar gauw een extra echo inplannen nu
19 januari krijg ik een echo dus ben benieuwd of deze theorie klopt 😊 bedankt voor het kijken!
Hello dames, Deze echo is gemaakt met 11+3, maar sommige mensen die deze foto zien zeggen dat het jongetje word.. Nu ben ik gewoon nieuwsgierig en ben benieuwd of jullie dit ook zien? Mij lijkt het te vroeg maar ik moet ook eerlijk zeggen, ik zie dat allemaal niet. Ik ben benieuwd haha Alvast bedankt voor t kijken Edit: oefff!! moet ik natuurlijk wel foto bijvoegen zwangerschapsdementie