Is niet te zien. Foto is recht van voren en de geslachtsorganen zijn nog niet ver genoeg ontwikkeld om iets te zien. Dus dat ze jongen zeggen is puur gevoel denk ik
Vogelhuisje, een duidijk zijaanzicht. Met 11 weken moet het al goed te zien zijn volgens mij. LJSIJ, meisje.
Wat denken jullie van deze echo? Aan de hand van het plaatje er naast zou ik meisje hebben gezegd. Maar het is toch echt een jongen geworden. Het blijft een beetje gokken natuurlijk. Maar wel leuk
Oké probeer het dan toch weet niet of het een goede foto is... wat ze wel zei is dat de achterkant een beetje afgeplat was... zegt dat iets?
Marieke, de volledige schedel is niet te zien dus dan blijft het zo wie zo een gokje Rdas en vogelhuisje, ik vind de foto's te onduidelijk. De schedelvorm moet duidelijk te zien zijn.
Deze echo is van 10,2 weken. Wat zien jullie, jongen of meisje? En waarom worden alle foto's bij mij altijd gekanteld?
Beeb87, dank voor je reactie. Hoeveel weken zou je moeten zijn? Vond het wel grappig: mijn schoonzusje zei meteen: meisje, omdat het fijne lijnen zouden zijn. En dat deed mij weer aan deze theorie denken, waar zij nog nooit van had gehoord.